VW-kupla aiheisia sivustoja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja GMC-96, 9.7.2008.

  1. GMC-96

    GMC-96 1st gear

    Tarkoituksenani olisi herätellä vanhaa kuplaprojektia henkiin ja nyt tarvittaisiin tietoja mm. avokuplan runkorakenteesta, vesijäähdytteisistä moottori-swappi vaihtoehdoista yms.
    En ole ollut mukana kuplatouhuissa reiluun 10 vuoteen, joten nyt tarvitsisin linkkejä hyville keskustelupalstoille ja varaosapuljuihin jne., jotta pääsisi taas kiinni siitä missä nykyään mennään :D .
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

  3. Trampas

    Trampas 1st gear

    Pysyy käpälät paljon puhtaampina, kun tyytyy vaan muistelemaan. Totta on, vanhat pahnat innostaa aina vaan. :rotfl:
     
  4. A.McBill

    A.McBill Gearhead

  5. H.J.

    H.J. 1st gear

  6. Milestone

    Milestone Gearhead

    Tuokin on kyllä aivan totta. Muisteluun onkin tänään erityistä syytä sillä
    olin lentää perseelleni kun selasin näitä volkkari linkkejä ja huomasin:
    MEIKÄLÄISEN VANHA (sikaharvinainen '61:nen) T3 ON KALIFORNIASSA!
    Auto on ja sen tarina ovat nekin luku sinänsä mutta olen vuosia miettinyt,
    miten tuon projektin kävi kun möin sen Ruotsiin -95. Ja tänään löysin
    vastauksen. Toivon että saan T3register:in kautta infoa autosta. Auton
    tekee harvinaiseksi sen valm.nro 0000054 ja pienet yksityiskohdat joita
    ei ole myöhemmissä tuotantokärryissä.

    Mitäkö tarinasta opimme?

    1. Jos elämäntilanteesi äkisti muuttuu esim. eron johdosta, pidä huoli
    kamoistasi. Jopa valokuvat autoista tuntuvat tulevat arvoonsa 15v.
    kuluttua. Itselläni ei ole tuon volsun kuvia.

    2. (auto) Asiat voivat voivat saada lisäselvyyttä pitkänkin ajan ja matkan
    päästä. Tuonkin koslan piti reissata maailman ääriin että minä sen
    netistä löydän. Kysellyt olen paljon lähempää, Ruotsista jne.
     
  7. Jostakin kumman syystä mullakin on aina haluttanut löytää retkiltäni splitti kupla? Kai se johtuu siitä että kaveri harrastelee kuplia ja kaikki splitit mitä sille on vastaan tullut on murjottu niin huonoon kuntoon että melkein jo toivoisin ehjän löytyvän. Hyväkuntoinen -64 Standard löytyi muutama vuosi sitten, mutta splitit ja ovalit alkaa näilläkin nurkilla olla katoavaa kansanperinnettä. Toivottavasti vielä jatkossa löytyy jotain vanhoja aatun vempeleitä (ja -32 Ford) 8)
     

Kerro tästä muillekin!