VW-pakusta ratakilpuri...?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Bowtie, 5.11.2007.

  1. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Ei jenkkiautosivusto mutta ihan katsomisen arvoinen kumminkin; http://www.ratataksi.com

    Heput väsää VW Transporter T3:sta ratakilpuria Subarun turbobokserilla, aika ennakkoluuloton projekti! Yhden noiden heppujen tekemän auton jo nähneenä voi sanoa että meni aika mukavasti :D
     
  2. minorv8

    minorv8 Gearhead

  3. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Joo, racetaxi on vissiin noissa piireissä lähes legenda, ja se onkin vissiin antanut inspiraatiota tällekin projektille. Katotaan mitä hemmot saa aikaan, noista Subarun turbokoneistakin saa mun käsittääkseni aika kovia tehoja kaivettua... Mä olen aina pitänyt tommosta T3:sta ihan kamalana vessana, kiva nähdä että niissäkin piilee harrastepotentiaalia kun on vaan tarpeeks mielikuvitusta! :D
     
  4. Akke

    Akke Gearhead

    No onhan se jo aikakin saada myös tuolle puolelle oikein taksi versio aikaan. Meillä tuolle suoraan ajopuolelle osittainen sellainen ollut kesän mittaan sisään ajossa. Toivottavasti tulevana suvena pääsemme täydellä teholla kisaamaan.
    "Hienoa katsella kun koppiauto kulkee"

    T.Akke
    www.sometime.racing.fi
     
  5. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Kah, siellähän oli tutun näköstä porukkaa volkkarin kimpussa....
    Kaveri soitti tuossa kesällä ja kerto tuosta paku-rojekstista, mutta kun oli töissä kiire ni en ehtinyt oikein sisäistää koko tarinaa, mutta kuulemma kulkee ihan reippahasti :eek:

    Samalla kaverilla oli ACS:ssa tänä vuonna se locost näytillä, ei oo jätkillä tekemisen puutetta kun noita rojekteja riittää :lol:
     

Kerro tästä muillekin!