Wagonin kurvikkaiden takasivuikkunoiden klipsukysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja Katsu0611, 18.3.2012.

  1. Katsu0611

    Katsu0611 Gearhead

    Olisko jollakulla malleja minkä mukaan voisin rakennella noi klipsut joilla takasivuikkunat on kiinni. Meidän autosta kun noi puuttuu kokonaan ja molemmat lasithan siitä oli sit rikki. Danchukilta yritin tilata, mut eipä ollu varastossa niilläkään. Ja Nomadin klipsut on erilaiset. Ja autohan on siis neliovinen.

    Nyt on uudet lasit tulossa Kuttilasta ja ne olis kiva saada kunnolla kiinni.

    Ja tommoset sieltä pitäis kai löytyä:

    http://www.danchuk.com/itemform.aspx?Item=15430

    http://www.danchuk.com/itemform.aspx?Item=15431

    eli lähinnä mittoja jos jollain olis
     
  2. Spitfire

    Spitfire Gearhead

    Mitä maksoi kuttilassa ikkunat?

    Voisin koittaa kattoa jossain vaiheessa nuita klipsuja. Täytyy vaan purkaa ne esiin ensin.
     
  3. Katsu0611

    Katsu0611 Gearhead

    Ilmeisesti olis tulossa jo kuvia, että älä mun takia niitä kaiva esiin ainakaan vielä.

    Kuttilaan just soittelin ja niillä ei ollutkaan muotteja 4d wagoniin ja niiden teko hieman nostaa hintaa, mut 275€/kpl jää hintaa laseille.
     
  4. Gp64

    Gp64 3rd gear

    Mä oon viemässä noita omia laseja viikonpäästä kuttilaan muotiks.
     
  5. Gp64

    Gp64 3rd gear

    Katsu0611 Viikonloppuna otan klipseistä kuvia ja mittoja:)
     
  6. Katsu0611

    Katsu0611 Gearhead

    Hyvä homma!! Kiitos!
     

Kerro tästä muillekin!