Toivottavasti hanke etenee. Aikanaan Vaasassa Kisanneista Porilaisista haastetaan mukaan Janne Söderqvist ja Matti Jaakkola.
Minäkin olen mukana vaikka olen tukijäsen jo ennestään. Ja 25€ tukijäsen maksu on suoritettu. Minä haastaan (utmanar) Tobbe Ekström, joka on Chevelle 70 freakki, ja tosiaan Super Gas voittaja Malmissa vuonna joku, silloin El Camino 70. Sekä OL 556 Jokke Viklund joka on kauniin Firebird 99 kuski. Benkku 0400-V6V8V2
Hyvä idea Hannu! Suoritus tehty,viedään haaste eteenpäin.. Haastaan Heikki "Hema" Niinivuori,ja Lievestuoren "Fast and Furious" Atte Nyberg mukaan.. 8) /Tobbe
Tobben haaste otettu vastaa.... Omasta puolestani haluan haastaa Juha Räikkösen ja Mikko Saarisen mukaan talkoisiin.
Tervehdys NRC-Teamista, Jimi O ottaa haasteen vastaan ja haastaa Pesosen Teamin mukaan! Tervesin, Jimi O ja Timo O
Saarinen Motorsport vastaa ERT2:sen haasteeseen ja haastaa puolestaan Timo Äikään ja Jari Parenin mukaan hyvään asiaan.
Vastataan Aten haasteeseen ja haastetaan kovat mopar miehet, Heikki Niemi ja Teemu Pekka.Kovasti toivotaan Vaasaan uutta rataa! terv Juha Räikkönen
Kiitoksia Tobbelle haasteesta ! Hyvän asian puolesta on helppo lähteä mukaan. Ja pistetään haastetta Raussin Sepolle. -hema-
Unohdin heittää toivotaan toivotaan haasteen... Haastan kaikki 90-luvun alussa Vaasan 200 metrin kisoissa kilpailleet, se oli hauskaa aikaa ja aika moni sieltä on vieläkin samoilla hiekkalaatikko leikeillä.
Vastataan Pekan haasteeseen ja haastetaan Pet-luokan musse mies Harri Kankare ja Street valiantti kuski Sauli Hituri!
Ihan hyvä,mutta aikalailla kaikki näistä on jo haasteeseen osallistuna tai haastettu (Tobbe,ImpalaSS,SuojanenBros,OL-tiimit,teikäläinen ja meikäläinen.)Eipä tuu montaa muuta mieleen jotka sillon tuolla suhailivat ja olisivat radoilla mukana edelleen. :-?
taitaa olla totta mutta mielestäni hienosti on ihmiset lähteneet liikkeelle..pidellään peukkuja että tää on vasta alkurysäys ja jokainen joka lajista tällä seudulla on kiinnostunut laittaisi tuon summan hyvän asian puolesta. kun tuo hanke tarkemmin varmentuu paremmin voisin yrityksenkin puolesta osallistua hiukan paremmin tuon jutun eteen vaikka ratamainoksen muodossa.
musse mies vastaa Juhon haasteeseen ja haastan edelleen set datsun zzzzzzz ratsumiehen Raino Star:in mukaan keräykseen.t.H.Kankare pet 1302 61"er BB racing team.