WCSC 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 18.4.2008.

  1. NY stw 62

    NY stw 62 1st gear

    Komiat oli kisat siihen asti kunnes tuli lähdettyä. Esterikin maltto pitää ne housut melko hyvin jalassa et ei rata vissiin kauheemmin kastunu ku vähän ennen loppua...? Se vaan jäi harmittamaan kun ei niistä tauluista näkyny kun kellonaika sekä lämpötila ja kun juontaja kertoi aikoja juur sillon kun seuraavat otti burnista... :-? Jäi vaan aika monen ajat omien arvailujen varaan :odroll: . Mutta eipä siinä nopeita tuotteita tuli nähtyä ja yks corollan radan rasvauskin, mutta hyvin rataryhmä siitä selvis väkimäärään suhteutettuna.
     
  2. panhead

    panhead 1st gear

    Kisat tuli käytyä.Kiitoksia järjestäjille,oli mukava ajaa WCC sarjaa.Uusi juttu meille ja suosittelen muillekin.Todennäköisesti me ajellaan sarjaa ensvuonnakin.Sää ja radanrasvaus koetteli järjestäjiä,mutta niistä selvittiin kunnialla.Onnea Kekaraiselle sarjan voitosta !!! Opel on pop :)
     
  3. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    Kiitos todella tarkoille tippojen katsojille...
     
  4. supo

    supo Double Gearhead

    Kiitos taas järjestäjille kisoista,sato muuten Kuopioon asti kun Porista päästiin.Ensi vuonna uudelleen.
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kiitos ittellenne :wink:
    Hieno nahda heinoja ja nopeita autoja kisoissa.
    Toi rasvaus oli melko v###umainen juttu. Onneks kaveri ymmarsi ajaa sivuun nopeasti. Ihmettelin joskus FHRAn kisoissa kun puhuttiin etta syntettiset oljyt on pahoja siivota. Nyt sen kylla ymmarran. :-? Sita ei tahdo oikeen edes kunnolla nahda mihin se on levinnyt.
    Polttamalla ei tapahtunut mitaan, lieju pyorii vaan siina liiman paalla. Ei siina auttanut muuta kun luutata kasin bracleenilla paksat pois.
    Liimaamattoman alueen ulkopuolelle voi helposti levittaa tota rasvanimeytys muhjua, mutta ei oikeen arvannut sita vetaa liimatulle alueelle. Voi olla etta sita olis voinu siihenkin vetaa muttei uskaltanut siina vaiheessa koittaa.

    Ei mikkaan ihan huippu viilikset ole, saattaa tietysti johtua illan loppukirista :oops:
    Aika surkeeltahan taa nayttaa, sama porukka jarjestaa naita hulinoita vuodesta toiseen. Ja pikkusen joka vuosi vaki vahenee. Saattaa kylla loppua naitten kisojen jarjestaminen jollei jostain saada lisaa aktiivista porukkaa.

    Kiitokset kaikille kuskeille, yleisolle ja jarjestajille kun olitte paikalla!

    Ja onnittelut mestareille 8) Toi Kekaraisen Opel ei taidakkaan olla mikaan tavallinen ''karva-ooppeli'', kuten muinoin alan julkaisussa jostain ooppelista sanottiin.
     
  6. panhead

    panhead 1st gear

    Ymmärrystä ja kunnioitusta löytyy kyllä järjestäjää kohtaan.Ei teitä tosiaan kauheen montaa ole ja työmäärä kisaa kohtaan on valtava.On varmaan monta juttuu mistä ei itte edes tiedä, mitä liittyy kisan järjestämiseen.Toivottavasti olo paranee ja kisoja tulevaisuudessakin järjestetään.Mielellään auttais jos jollain tavalla vaan pystyis helpottaa järjestäjien taakkaa.Kyllä selkee tarve on WCC sarjalle vaikka välillä oonkin ihmetelly miks autoja ei ole vieläkin enemmän.Sarja on edullinen ajaa,hyvin järjestetty ja radat hyviä.KIITOS
     
  7. ERT2

    ERT2 1st gear

    Kiitokset ja onnittelut koko Elukka Racingin puolesta "palkka kuskillemme" Kaasalaisen Arille! 17 vuoden tauon jälkeen eka veto hieman hermoillen 10,77, toinen veto tuottikin sitten herralle uuden henk. koht. ennätyksen 10,177 /208,?? km/h!!!!!! Ei jäänyt kuin 7 satikkaa teamin ennätyksestä joka ajettiin Alastarolla. Iso käsi myös järjestäjille pitoa näytti olevan sen verta hyvin että taidan itsekin ajaa jonkin west coast kisan testinä ens kesänä 8)
     
  8. f-85

    f-85 Gearhead

    No, hitto. Hieno homma ERT että Ari!! Lienekköhän auton ajettavuus muuttunut noista vuosista mutta kuskin tatsi on ainakin tallella!
     
  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Hienot oli kisat Porissa pikku radan rasvauksista huolimatta ja sääkin piti taas kutinsa eli sade tuli vasta finaalien aikoihin.
    Harmi sinänsä kun jäi niin tipalle ja jos ei olisi ollut sitä radanrasvausta niin...no turha spekuloida näin jälkikäteen.

    Pariin vuoteen en ole käynyt Porin kisoissa ja pelasin aika pitkään pitkäätikkua itsekseni V8-kiihdytyspäivän ja WCSC-finaalien kanssa...onneksi tuli lähdettyä Poriin 8)

    Huiman näköinen se D:n finaali...hieman ihmetytti se että vettä tuli jo taivaan täydeltä ja silti lähetettiin vielä kaksi 8 - 9 sek. D-ryhmäläistä matkaan ikävin seurauksin,no onneksi pahimmalta vältyttiin !? :eek:

    Toisaalta Skinnars voisi kokeilla myös autoslalom:a Duster:lla...joku toinen olisi tehnyt siinä kohtaa varmaan kaadon... :rotfl:
     
  10. triniemi

    triniemi Gearhead

    Kiitoksia ERT:lle ja palkkakuskille kyydeistä ja kestityksestä. Harvoin olen nähnyt tuon ikäistä miestä noin innossaan jostain asiasta, niinku pikkupoika. Olihan tunnelma katossa linja-autossa! Kuskin suoritukset oli loistavia, kolme ehjää vetoa ja lamputkin ihan ok.

    Järjestäjille tsemppiä, hyvin järkättyjä kisoja on ollut. Hiukan ihmetytti se D:n finaalin ajattaminen, vettä ripotteli aika lailla jo sillloin. Tarkoitus oli tietysti hyvä, päästäis ratkaseen kaikki luokat ajamalla. Onneks selvittiin säikähdyksellä, Skinnarsin Dusterista näky jossain välissä koko kylki lähtöalueelle päin kun olin radan suuntaisesti takana kattomassa, hyvä pelastus kyllä kuskilta.
     
  11. V8-Tipu

    V8-Tipu 1st gear

    Taas kului mukavasti päivä kisoja seuraillessa... Osa yleisöstä ei tainnut ymmärtää kuinka oleellista oli saada rata puhtaaksi toyotan jäljiltä, kun jaksoivat sitä kirota. Mutta siinä oli hyvä väli kierrellä varikko- ja pysäköintialueella kattelemassa ja kuvaamassa autoja. Ja oishan sitä aikansa voinut kuluttaa vaikka makkaraa syöden tai olutta juoden..! :wink: Onneksi sade ei alkanut yhtään aikaisempaa, että saatiin kisat päätökseen.

    Niin ja siis kuvia tuli taas näpsittyä jonkun verran:
    WCSC 16.8.

    PS. Eiköhän sitä talkoovoimaa löytyisi harrastajien joukosta, kun vaan osaa pyytää..? :)
     
  12. Juppee

    Juppee Gearhead

    Aihe on Porin WCSC mutta silti aloitan lähettämällä onnittelut Rinnewoodille. Harmi kun ei joka paikkaan ehdi yhden vuorokauden aikana. Onneksi ehdin edes nimen korttiin raapustaa.

    Ja sitten PORIIN
    Kuvat varikolta ja parkista. Varsinaiset kiihdytysotokset keskittyvät pääsääntöisesti yhteen autoon (jostain kumman syystä).
    Porista saatiin varmaan mitä haettiinkin, eli nyt myös tiimin lyhyempi jalkaisellakin kuskilla on lisenssi taskussa, Onnittelut siitä Akelle. Ja Käkölle kiitos, aivan loistava lisenssivalvoja.

    Edittiä väliin ku piti vielä sanoman, että Forsstenin FED on kyllä kyrvikäs laite!!! Lisää tämmösiä baanalle!!!

    -jupe-

    PS: Rinnewood, katsoppa tarkkaan tuota Hämeenlinnan poikien lila/valko skalloppi Novaa. Tais yks arvoitus ratketa, vai luulenko vain...
     
  13. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Kiitos kaikille kuvaajille! Tässähän meni mukavasti yksi sunnuntai-iltapäivä kuvia katsellessa!

    Pahoittelen aiheuttamaani sivuraidetta tässä keskustelussa.
    Mutta siihen liittyen, pakko vielä mainita erikseen jättisuuri KIITOS kaikille jotka teitte viikonlopusta ikimuistoisen! :D Myös teille jotka ette päässeet tänne meidän kotio. Kortti ja "terveiset" tuli perille.. :wink:

    Niin tuo Jupen mainitsema Nova, tehty näköjään neliovisesta? Mutta onko se juuri Se Nova joka on aikoinaan vaasassa ollut..? :odroll:
     
  14. lucky13

    lucky13 1st gear

    Enemmän mua ainakin kiinnostaa toi patti, mikä siellä Novan pellin alla on... 8)
     
  15. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Taitaa olla Cadillacin Northstar-kone....Villi veikkaus kuvan perusteella.

    Kiitokset kisan isännille ja emännille!!!!!
    Vaikka aikataulut "pissivät",homma hoidettiin kunnialla niin pitkälle kuin se oli mahdollista.

    Ja jokainen jonka mielestä radan putsaaminen kesti liian kauan on varmaan ensi kerralla valmis menemään auttamaan eikä vain mumisemaan netissä ja katsomossa?
    Uskoisin että kukaan järjestäjistä sitä ainakaan pahakseen laittaa jos menee kysymään että miten vois auttaa?
    Tai sitten voi tehdä lahjoituksen sopivaksi katsomallaan summalla että järjestävä porukka saa hiommattua kalliimmat ja nopeammat puhdistus välineet???

    Nuo rasvaamiset vain ikävä kyllä kuuluvat lajiin ja kukaan ei sitä tahallaan tee.
    Ja 100% varmuudella voin sanoa että talkoo porukka tekee parhaansa että rata saataisiin mahdollisimman pian kuntoon.

    Kiitokset vielä kerran NHRA-porukalta!!!!

    Ps:vaikka meitäkin välillä tympääsi venyminen niin ei siitä silti mitään nroa tehty...
    Kuskeille tämä kisaaminen on kalliimpaa kuin katsojille joten luulisi että suurempi vitutus on kuskeilla kun ei päästä ajamaan??
    tai sitten olen ihan väärässä...
     
  16. LS454

    LS454 1st gear

    Pari vuotta sitten haettiin se rullaavana muistaakseni kärkölästä ja laitettiin parissa päivässä Hosun kanssa kauhajoen kiihdytys-iltaan "nippusiteillä" kasaan :lol: LS/ 454 kone ja simunaglide nokalle ja paanalle ( auto ei todellakaan ollut silloin ulkonäöllisesti elämänsä kunnossa). Sade pilasi silloin kokeilut , taisi olla 11.9 s paras aika. Historiasta tiedän että se on kiertänyt pääkaupunki seudulla muutaman vuoden . Etelänmiehet haki sen takaisin ja nyt oli ehostetussa kunnossa ja koneena Northstar. Kovan työn oli pojat sen kanssa tehneet. Oli hienoa nähdä se taas tosi toimissa :lol: Vanha kilpuri se on ja saattaa olla myös vieraillut jo joskus aikaisemmin pohjanmaalla.
    Hieno homma että se on taas menossa mukana :lol: :lol:
     
  17. Paisu

    Paisu 3rd gear

    Pahoitteluni, jos joku otti valittamisestani itseensä.

    Noh, ensi kerralla olen viisaampi, ja valmis auttamaan. Sitä on vaan niin ujo, ettei välttämättä tule noin suuressa väkijoukossa otettua komentoa :rotfl: .
    Se helpottaisi, jos joku sieltä järjestäjistä huutaisi vaikkapa, että kymmemnen ensimmäistä pääsee putsaamaan rataa. Itse olisin tullut ainakin juoksujalkaa.

    Kiitos järjestäjille.
     
  18. mceläin

    mceläin 1st gear

    Niin tuo Jupen mainitsema Nova, tehty näköjään neliovisesta? Mutta onko se juuri Se Nova joka on aikoinaan vaasassa ollut..? :odroll:[/quote]
    Pari vuotta sitten haettiin se rullaavana muistaakseni kärkölästä ja laitettiin parissa päivässä Hosun kanssa kauhajoen kiihdytys-iltaan "nippusiteillä" kasaan :lol: LS/ 454 kone ja simunaglide nokalle ja paanalle ( auto ei todellakaan ollut silloin ulkonäöllisesti elämänsä kunnossa). Sade pilasi silloin kokeilut , taisi olla 11.9 s paras aika. Historiasta tiedän että se on kiertänyt pääkaupunki seudulla muutaman vuoden . Etelänmiehet haki sen takaisin ja nyt oli ehostetussa kunnossa ja koneena Northstar. Kovan työn oli pojat sen kanssa tehneet. Oli hienoa nähdä se taas tosi toimissa :lol: Vanha kilpuri se on ja saattaa olla myös vieraillut jo joskus aikaisemmin pohjanmaalla.
    Hieno homma että se on taas menossa mukana :lol: :lol:[/quote]


    taitaa olla vähän enempi ku parivuotta siitä teidän novan hausta ku me noudettiin se teiltä 2 tai 3 vuotta sitten ja on todellakin tehty töitä ( loistava projekti kuva viime helmikuulta gm-cruisersien sivulla "jäsenten autoja") :odroll: vielä ei nortti rokannu yläkieroksilla, minä mummoilin viivalla, loiva turpaani ja trans braken puute saattoi vaikuttaa aikaan jonniin verrran :rotfl: :rotfl: hymy kuitenki herkässä; lisenssi taskussa, novan ekat vedot onnistu, saatiin paljo tarpeellista infoo. 8) IIISOOOT KIITOOKSEET järjestäjille oli hyvin hoidettu kaikki ja henkilökohtaiset kivitalon kokoiset kiitokseni gremlinille ja käkölle... :wink:
     
  19. LS454

    LS454 1st gear

    Pari vuotta sitten haettiin se rullaavana muistaakseni kärkölästä ja laitettiin parissa päivässä Hosun kanssa kauhajoen kiihdytys-iltaan "nippusiteillä" kasaan :lol: LS/ 454 kone ja simunaglide nokalle ja paanalle ( auto ei todellakaan ollut silloin ulkonäöllisesti elämänsä kunnossa). Sade pilasi silloin kokeilut , taisi olla 11.9 s paras aika. Historiasta tiedän että se on kiertänyt pääkaupunki seudulla muutaman vuoden . Etelänmiehet haki sen takaisin ja nyt oli ehostetussa kunnossa ja koneena Northstar. Kovan työn oli pojat sen kanssa tehneet. Oli hienoa nähdä se taas tosi toimissa :lol: Vanha kilpuri se on ja saattaa olla myös vieraillut jo joskus aikaisemmin pohjanmaalla.
    Hieno homma että se on taas menossa mukana :lol: :lol:[/quote]


    taitaa olla vähän enempi ku parivuotta siitä teidän novan hausta ku me noudettiin se teiltä 2 tai 3 vuotta sitten ja on todellakin tehty töitä ( loistava projekti kuva viime helmikuulta gm-cruisersien sivulla "jäsenten autoja") :odroll: vielä ei nortti rokannu yläkieroksilla, minä mummoilin viivalla, loiva turpaani ja trans braken puute saattoi vaikuttaa aikaan jonniin verrran :rotfl: :rotfl: hymy kuitenki herkässä; lisenssi taskussa, novan ekat vedot onnistu, saatiin paljo tarpeellista infoo. 8) IIISOOOT KIITOOKSEET järjestäjille oli hyvin hoidettu kaikki ja henkilökohtaiset kivitalon kokoiset kiitokseni gremlinille ja käkölle... :wink:[/quote]

    Niin se aika laukkaa :eek: :eek:
    Mikä laatikko teillä on?
     
  20. Akke

    Akke Gearhead

    Tere mitäs me lisenssisuhaajat

    Eli samoin meiläkin päin että nyt lisenssi ajeltuna jospa vaikka sitä sitten tarvisi oikein tosikoitoksissa tulevaisuudessa. Kylläpä tuntui mukavalta körötellä pitkästäaikaa ja kyllä sitä jonkin verran jännitti ekaa vetova. Harmittavasti sitten ekalla pudotus rundilla ratavalvojan mielestä automme pudotti vettä jostakin, jos meillä oli jäänyt se kuljettajakokouksessa puhuttu ilmastointi päälle? Tuossa lähdössä kun olisin ehkä saanut kaasunkin pohjaan olimme nimittäin tehneet noin 5cm jatkopalan kaasupolkimeen jospa se olisi sitten avautunut jo yli 70%. Mutta hauskaa oli kokorahan edestä ja pelit ehjinä Alastaron finaaleja varten siellä kuljettana jatkaapi huilin jäljiltä Jukka.

    T.Akke / Sometime Racing
     

Kerro tästä muillekin!