weld prostar

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja balez, 21.2.2010.

  1. balez

    balez 1st gear

    15x8" vanne, kuinka kireelle nää pitää vetää.. keskellähän möntti mikä painuu sitten kireeksi mutta tuntuu että saa kiristää ihan kunnolla että alkaa kiristyy.. nyt siinä kireydessä että väli melkein poistuu vanteen puolin välistä.. ja weldiin tarkotetuilla pulteilla tulee kiinni .. kiitos ja kumarrus oikeasta tiedosta
     
  2. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Eikös noikin kiristetä autonvalmistajan ohjeisiin...

    Meitillä "Suomen nopeimmassa" '79 Olds Delta 88 Royalessa noit on kiinni 100 Nm kireydellä. Välillä täytyy kiristellä, niin kuin kaikkia pultteja, jotka autosta löytyy.

    Toisin meitillä on 3.5x15 sekä 12x15.
     
  3. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    mä ainakin kiristin valiantissa ihan niinkun muutkin aluvanteet eli sopivan tiukalle mut ei liikaa :poff:
     

Kerro tästä muillekin!