West Coast Street Cup 2013

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 3.2.2013.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Eikö tuo olis siinä,jos sataa kun todennäköisesti sataa sunnuntainakin!
    Ei viitsis moneen kertaan ajella edes takaisin noiden kanssa.
     
  2. BigMonsterBlock

    BigMonsterBlock 3rd gear

    Varapäivä sunnuntai otettiin käyttöön. Ajot alkaa sillon klo 10
     
  3. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  4. 67Camaro

    67Camaro 1st gear

  5. veekone

    veekone Gearhead

  6. HeseP

    HeseP Gearhead

  7. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Joko Mestarit ja tulokset olis julkaistavissa?
     
  8. 383

    383 Gearhead

    Tuloksia odotelessa :mad: :mad: :mad:
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Elä hosu, roteesiaika ei o viel päättyny.
     
  10. DX

    DX Double Gearhead

    Mun pistesekaannus-roteesin käsittely saa justiinsa kolmannen synttärikynttilänsä,
    vielä en oo saanut vastausta enkä 2010 SB-mestaruuttani.

    Hiljaa hyvä tulee
     
  11. 383

    383 Gearhead

    Aijaa näitä pitää siis odottaa no odottavan aika on pitkä !
     
  12. BigMonsterBlock

    BigMonsterBlock 3rd gear

    DVD odottelee myös kaavioita vielä vikasta kisasta. 8) elämme jännittäviä aikoja.
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mun kohalla porin viimises skapas katsoukko tuli hylsyn viereen ja sano, odota tulen kohta takaisin. Porilaine koht on aabaut tunti :rotfl: . Jos tulokset tulee pia niin se voi olla jo monta kuukautta :poff: , tiäksää.
     
  14. DX

    DX Double Gearhead

    Eiks toi pistepörssi oo Vaasalaisten hallussa?


    -------
    Lisää Pori - Suomi - Pori sanakirjasta:

    Täs joku päivä = muistuta parin vuoden päästä jos tilanne yhä akuutti.

    Kattellaan sitä sitte = Aion unohtaa koko asian lopullisesti 3 minuutin kuluessa, älä turhaan rassaa asialla ittees enempää, vaan unohda sinäkin.

    Ainiijuu, sorry olin iha unohtanu = Et sitten mulkvisti suostunut unohtamaan vaikka niin edellisessä sovittiin.

    :lol:
     
  15. impala ss 66

    impala ss 66 1st gear


    Hoidin pistepörssi vuodesta 1995(6)-2012, tänä vuonna ei. Ei oo stressiä :)
    Nyt hoidetaan vaan omat asiat, ja oma teammi :)

    Kyllä varmaan pistepörssi on kohta kunnossa. Voi olla että ei ole kaikki tiedot tiedossa, niin se oli ainakin ennen.
     
  16. supo

    supo Double Gearhead

    Miten ensi kesän kisat eli onko vain Porissa vai jotain muutakin?
     
  17. raceman

    raceman Gearhead

  18. F-body

    F-body Gearhead

    Oliskohan mahdollista saada noita tuloksia julki, että päästäisiin nautiskelemaan BigMonsterBlock:in DVD:stä. Tuliko levylle paljon materiaalia?
     
  19. BigMonsterBlock

    BigMonsterBlock 3rd gear

    Kyllä sinne aika paljon materiaalia tulee. Kaikki kaaviolähdöt editoin sinne ja sit sen jälkeen haastatteluja niin paljon kuin mahtuu. Laitan ne loput materiaalit sit youtubeen mitkä ei mahtunu dvd:lle. Muutama haastattelukin on sellanen että joku lämmityskäyttää vieressä autoa tai aggregaattia niin ei saa paljon puheesta selvää ilman tekstityksiä niin nekin pistän sit youtubeen ja teknisesti paremmin onnistuneet dvd:lle.
    Moottoripyörät ei millään mahdu myöskään, niitä oli niin paljon siihen päälle vielä. Pääsääntösesti näyttäis siltä että yks kaavio vie aina noin kymmenen minuuttia tosi tiukasti leikattuna.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Tällasta kaaviografiikkaakin oon vähän animoinut kunhan nyt vaan tuloksia tulis vielä viimisestä kisasta :rotfl:
     
  20. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Nythän on kulunut 2kuukautta ja viikko Vaasan kisasta. Tää tulosfarssi alkaa saada surkuhupaisia piirteitä. Toi on varmaan max 2 tunnin homma laittaa ne tulokset kondikseen.
    Mä voin tehdä taulukot, kunhan järjestävä taho lähettää mulle tulosliuskat.
    Kai joku Sunrise Cruisers kaveri tätäkin palstaa lukee, ja tuntee pienen piston sisällään tästä jupakasta. Jengi järkkää hienoja ajotapahtumia vuodesta toiseen, mut antaa tälläisen snadin mokan tavallaan pilata jälkifiiliksen.
    Toinen vaihtari on et jaetaan mitskut kolmen kisan mukaan, jos Vaasan tulokset on esim. kadonnut tuntemattomaan mestaan.
     

Kerro tästä muillekin!