West Coast Street Cup 2015

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 18.1.2015.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Samaa mietin täällä ja ajattelin että olis mahdollisesti kiva vielä osallistua noihin muihinkin West Coast Street Cupin kisoihin tänä vuonna jos aikataulut vain natsaa, mutta eikö tuota ekaa kisaa nyt sitten laskettu mukaan vai miten toi pistekuvio oikein menee?
     
  2. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Jos ajaa kertalisenssillä, kuten mä tein, niin silloin ei saa pisteitä.
     
  3. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Ok, miten se kertalisenssi vaikuttaa cupin pisteisiin, jos vaikka meen seuraavaan ja sitä seuraavaan WCSC-kisaan ja maksan aina ton kertalisenssin? Enkö silloin ole mukana ajamassa cupin sijoituksista ja ainakaan siellä ilmoitustiskillä ei tästä ollut mitään puhetta kisaan ilmoittautuessa enkä muuallakaan säännöissä tälläiseen pykälään törmännyt, vai menikö se multa jossain kohtaa ohi?

    Newbienä vain kyselen et miten toi kisahomma toimii...
     
  4. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Kaks kertaa voi kaudessa käyttää tuota kertalisenssiä.
    Jos ajaa koko kauden jossain sarjassa tai esim. Hyvinkään kisan ja Kiikala Burn out,sekä yhden WCSC osakilpailun,silloin pitää olla vähintään D1-lisenssi ja AKK kilpaijalisenssi.
    Streetman 5-euroalähtöjutuissa ei tartte noita lisenssijuttuja.
     
  5. pasleh

    pasleh 3rd gear

  6. gremlin

    gremlin Gearhead

    Morjes, pikkusen on ollut kiirettä. Jouduin työelämään palautumaan heti kisojen jälkeen eikä ole oikeen 15h työpäivien jälkeen veto riittänyt tänne asti kirjautumaan, alkaakohan tuleen vanhaksi???

    Kisat siis oli ja meni, pikkusen viikolla näytti huonolta kelien suhteen mutta perjantai illalla jo kenttähenkilöstö kertoili että sateet loppu aamupäivällä. Ja niinhän siinä kävikin, tunnin myöhässä päästiin alottaan.
    Hiukan oli tosiaan ravaamista päivän aikana, onneks saatiin Vaasasta apuja. Varsinkin kun nyt oli eka kerta pitkään aikaan kun ajettiin prätkillä oikeen kisa.
    Talvella on käyty kaikennäkösiä Moottoriliiton kursseja että saadaan näitä nyt oikeen ''virallisesti'' ajaa. Kuskeja vaan sais sitten prätkäluokkaan tulla ajamaan, siihen kun niin oli hinkua kun ei sitä kisaluokkaa ollut.
    Todella harvinainen kevätkisa muuten, ei ainuttakaan radan rasvausta!!
    Ei todellakaan kovin yleistä keväisin, yleensä luutataan muutama sata metriä.

    Kuskeja oli n.80, enenpikin olis mahtunut, mut kyllä toi on sikäli riittävä määrä et pääsee ajamaan vähän useeemman vedon päivän aikana. Parhaat tais vetää 5 lajittelu vetoa? Ihan kohtuullinen tahti kun aikaa oli kolme tuntia.

    Kiitokset kaikille kuskeille ja talkooväelle, ja onnittelut kisassa pärjänneille. Ja miksei muillekkin.

    Ja pahoittelut palkintojenjaon väliin jäämisestä, sain kätevänä kaverina unohdettua pokaalilaatikot työmaan autoon, ja se oli tietty työmaalla kun luistin lauantai hommista kisan takia.
    Palkinnot lähetellään kaikille halukkaille, tai voidaan tuoda Alastaron Drag Week tai EM kisaan. Ens viikolla alkaa vapaat niin rupeen otteleen yhtettä kilpailussa ansioituneisiin.

    Tuo lisenssiasia johtuu AKKn säännöistä/haluista. He muuttivat jotain vuosia sitten kertalisenssi käytännön niin että tosiaan sillä saa ajaa heidän alaisissa kisoissa vain 2 kertaa. Tutustumislisenssiksi sen vielä nimesivät samalla. Ja yhtenä vaatimuksena oli ettei saa antaa pisteitä tutustumislisenssillä ajaville.
    Hyvinkää ja merkkikerhojen kapinat eivät heitin alaisuuteen kuulu että siellä sitä ei käytetä.
    Kyllä kausilisenssiä nyt lämpimästi suosittelisin itse kunkin hankintalistalle, siinä nyt on jonkunnäkönen vakuutus jos jotain sattuu.

    Ja pisteet tosiaan menee noin kuten pasleh tossa ylempänä mainitsi.

    Kari Nätkin
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    No nyt vasta hokasin, todellakin paras pätkä, ikinä!
    TurboIntercoolerCoupeChryslerGTC kiitää siinä ihan uusille sekunntiluvuille. Tarttee ens kerralla muistaa laittaa ne lukkotonkit hukkaportin letkuun ettei se turhaan aukeile...
     
  8. BigMonsterBlock

    BigMonsterBlock 3rd gear

  9. pasleh

    pasleh 3rd gear

    West Coast Street Cup II Alavudella takana. Tekniikka kesti taas, ongelmana ainoastaan vanteiden taspainopuntit, jotka hankasivat raidetangon päähän. Ongelma poistui poistamalla ongelma. Pienet on toleranssit...

    Viime vuoteen parannusta reilu 0,4 sekkaa, loppunopeus parani 8 kilsaa. Kiitos tästä Avonin rataslicksien ja ehkä auttoi myös sytkäboxin piuhan kytkeminen tällä kertaa ;)

    On kyllä hienoa tämä porukka, taas tuli jutusteltua ja ihmeteltyä jengin kanssa laitoksia.

    Kännykkään imutin sovelluksen jolla saa mitattua kiihtyvyyksiä. Ajat ja nopeudet täsmäsivät aikakorttien kanssa, kiihtyvyys Fiestalle 0-100 5,71 sekkaa. Ihan ok hinta/suorituskykysuhde!


    Omat lähdöt juutuupissa:
    http://youtu.be/iaQXud6Dyck

    Pasi
     
  10. SUURKIITOS järjestäjille !! Hyvin vedetystä kisasta.Ei turhaa pönöttelyä.
     
  11. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Kiitos hyvästä kisasta ja odottelusta järjestäjille.

    Kun toi Proo tekniikka on hieman oikukasta ja kuskin sekä auton valmistelu kestää jonkin aikaa, etenkin vajaalla miehityksellä.

    Sarjan ainoa Outlaw autokin komeasti sijalla 2. :lol:
     
  12. export

    export 3rd gear

    Kiitoksia järjestäjille Alavuden tapahtumasta. Ensimmäistä kertaa tuli oltua "kisailemassa" ja ihan hyvä maku jäi vaikka ajoinkin ekassa vedossa jo Dial-in:n alle 15 satkua :lol:
    Siinä ois voinu tiputtaa sen ainoan outlaw auton jatkosta mut keskittyminen oli kaikessa muussa niin ei voinu kun pitää kaasun pohjassa 8)

    Incar kuva yhdestä omasta vedosta:
    https://www.youtube.com/watch?v=PKBJviQ ... e=youtu.be

    Mahdollisuuksien mukaan pyritään tulemaan Poriin ja Kalajoellekin.

    Kiitoksia myös kentällä olleille lajin parissa touhunneille ammattilaisille jotka osas sanoa että mun alusta on säädetty päin v****a :lol: Tietääpähän mitä lähteä parantamaan
     
  13. dart69

    dart69 Gearhead

    Kiitoksia järjestäjille ja kilpailijoille hyvistä kisoista. Oli hauskaa taas koko rahalla! Kisat suju omalta kohdalta hyvin. Joka lähdössä pääsi maaliin ja vielä takasin varikolle!
    Mieleen jäi hyvin oranssia Novaa ja mustaa remmicorvettea vastaan ajetut pudotuslähdöt. Ei mitään hajua maalissa kumpi voitti... sen verran rinnan mentiin. Finaalilähdössä sitten napsahti vahingossa .508 lamppu ja maalipäässä sitten odottelin että koska tullaan isoakovaa ohi, olipa kerrankin tuuria :)
     
  14. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Finaalilähdössä oli liikaa pitoa, kun aika huononi. :eek:

    Semi 6,208
    Finaali 6,331

    Vai joko se kone antautui? :odroll:
     
  15. HeseP

    HeseP Gearhead

  16. HeseP

    HeseP Gearhead

  17. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Vajaa kaks viikkoa Porin kisaan.....pääsee taas ajeleen liimatulle radalle....jos vaikka sais taas tehtyä uuden ennätyksen.....
     
  18. F-body

    F-body Gearhead

    Sillai kai, kuis muuten. Matala 12 ? Tarvis kanssa alkaa vääntää viimisiä säätöjä eli ässät hiasta.
     
  19. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Ei tarttis vetää ku tönärit jostain hihasta.
     

Kerro tästä muillekin!