West Coast Street Cup 2018

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja cam67aro, 7.1.2018.

  1. cam67aro

    cam67aro 1st gear

    Terve kaikille

    West Coast Street cupin päivämääriä tulevalle kesälle:
    26.5.2018, WCSC 1, Pori
    9.6.2018, WCSC 2, Seinäjoki
    28.7.2018, WCSC 3, Pori
    18.8.2018, WCSC 4, Seinäjoki

    Lisäksi on Seinäjoki Street Race kisa 7.7.2018.

    Kalenteri päivitetty 11.4.2018

    t. Pekka
     
    Muokattu: 11.4.2018
    vertzi72, OL 533, valtope ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Ekassa kisassa helmikuussa voi olla liukasta ;)
     
    Karpov tykkää tästä.
  3. Karpov

    Karpov Gearhead

    Tuskin Porissa:D
     
  4. MJF

    MJF Gearhead

    Happirikasta raikasta pakkasilmaa :)
     
  5. JuhaKuu

    JuhaKuu 3rd gear

    Oliskohan West Coast Cuppiin mahdollista saada kiinteällä 8,50-8,60s indexillä varustettua luokkaa oviautoille ilman leimapakkoa? Heads-Up lähtö, ekana maalissa voittaja. Yksinkertaista bräckettiä ilman throttleja yms.
     
    josu tykkää tästä.
  6. josu

    josu Gearhead

    Ideana ihan jees.Nythän HeadUp autot on oltava katsastettuja,ei muuta kuin Cortiina leimalle:)
     
  7. supo

    supo Gearhead

    8.60s ja kaikki vermeet sallittu oviluokka voisi olla jatkossa ihan ok.
     
  8. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Gearhead

    ET - backetissa saa ajaa.
    Ja indeksin voi laittaa 8.5 sekuntia...mutta voitto ei ole varma kun muut kilpailijat saa itse valita indeksinsä...
     
  9. JuhaKuu

    JuhaKuu 3rd gear

    Joo, mutta ei niitä kaikkia vermeitä :p

    Ottaa ruottista säännöt; oltava oviauto, jousitus joka kulmassa, kori alkuperäistyyppinen, paino vapaa, rengastus vapaa, moottori vapaa, vaihteisto vapaa, polttoaine bensa, metsku, etanol, diesel.

    Throttlestop tms, kielletty.

    break out:201m – 5,40 och 402m 8,60



    Voitto ei ole koskaan varmaa, eikä kovin todennäköistäkään. Mutta ei met ainakaan ET-Brackettia tulla ajamaan, liian monimutkaista.
     
  10. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Gearhead

    Nyt kyllä uteliaisuus heräs...miten niin liian monimutkaista?
     
  11. supo

    supo Gearhead

    Et Bracketissä ei saa käyttää apuvälineitä.
     
  12. JuhaKuu

    JuhaKuu 3rd gear

    Heads-up lähtö ja sama indexi. Paljon helpompi.
     
  13. OL 533

    OL 533 1st gear

    Totanoin...Mukavaa että uusia ideoita myös katuhommiin on ainakin ideatasolla mielessä. Peukutan Street 8.60:n puolesta, sellastahan tosiaan rakkaassa naapurimaassakin ajellaan:) Jos vielä omankin "ajatuksen" tuon julki, niin 1/8 Heads-up, ihan millä vaan oviautolla, olis kans kiva:) Supon kanssa olen tietysti taas eri mieltä, eli kaikki nintendot kielletty ja joka luokassa...valitettavasti en vaan ymmärrä mitä hienoa niissä on, mutta siitä ei kannata alkaa kinaamaan ainakaan tässä ketjussa.. t.Tero
     
    supo ja JuhaKuu tykkäävät tästä.
  14. Ade62

    Ade62 3rd gear

    Vois kuvitella että 8.60 ajalla loppunopeuttakin riittää. Mutta riittääkö jarrutusmatka turvalliseen ajoon.
     
    MIAMIDRAGRACING ja Bomber#1 tykkäävät tästä.
  15. kanttiauto

    kanttiauto 2nd gear

    Tosta linkki nykyisiin sääntöihin: http://www.sunrisecruisers.com/wp/wp-content/uploads/2017/01/WEST-COAST-STREET-CUP-2014-rules.pdf

    Ja ihan vaan vinkkinä että viimekesän bracketti kahinoissa sai moninkertainen Suomen mestari vastusta kerrakseen ja WestCoastStreetCup uusia naamoja ja uusia voittajia. Muutamien vuosien, eri luokkien osallistujamääriä tarkastellen voidaan todeta ET-Bracket luokan olleen suurin. Jahka ennakko ilmoittautumiset saadaan käyntiin niin voidaan seurailla miten tänä vuonna sitten käy.

    Kuten tiedossa on kesän kisojen järjestelyt on jo käynnissä, uusia ideoita toki tullaan puntaroimaan mutta ihan jokaiselle ei sitä omaa luokkaa tulla järjestämään. Noista säännöistä nyt pitäisi selvitä oleellinen ettei ihan arpapelillä tarvi edetä.

    Sunrisecruisers.com sivulla on myös kerhon virallinen tiedotus toki myös FB:ssä, sieltä löytyy tuorein tieto ajankohtaisista kilpailuasioista.

    Muuten en pistä pahakseni keskustelua aiheesta mutta toisinaan pistää silmään häntäluutuntumalta asioista huhuilu joiden paikkansa pitävyys on...no lähinnä huhuilua:)
     
    JuhaKuu tykkää tästä.
  16. josu

    josu Gearhead

    250kmh kahta puolta on lopparit.Onhan ajettu kovempaakin "turvallisesti".
    Noita luokkia ei kannata paljoa lisätä ettei homma mee sekavaksi ja ei toimivaksi.Tuollainen luokka olisi ok mitä Kuusirati ehdotti,valmiit säännöt löytys ruottin puolelta.
    Heads Up OL voisi olla uuden luokan nimi;)
     
    Muokattu: 9.1.2018
    JuhaKuu tykkää tästä.
  17. joteam1

    joteam1 3rd gear

    Paitsi että kun viritykset alkaa olla kunnossa ja peli menee "helposti" alle indeksin, niin alkaakin ymmärtämään niitä "Nintendoja". Ymmärtääkseni tuo tulee kiinteässä indeksissä helpommin eteen kuin ET-Bracketissa?
     
  18. SG 448

    SG 448 3rd gear

    Juu ja sit noissako bokseissa mitä turbovehkeissä käytetään Hestec,Tatech,Megasquirt jne.ole muka minkäänlaista viive ja tehon pudotusta pitäskö ne sit samalla kieltää noiden Aataminaikusten Dedenbearin tai Biondon boksien lisäks.
    Mun mielestä elektroninen sytytys vois samalla kieltää ja siirtyä ykskärkijakajaan sekä hyvällä perustelulla vois kakskärkijakaja olla mahdollinen mut siitä tulis lisäpainoa 100kg.
     
    cutlass cruiser tykkää tästä.
  19. supo

    supo Gearhead

    Heitin ihan jos saa ajaa täysiputkirunko autolla niin pikkaisen kumminkin vaatii voimaa niin tuossa lähdössä hieman hidastaa kun breikin kanssa lähtee....ja kiinnostaa kun näyttää että jatkossa tämä sarja voi olla ainut joka on voimissaan johon voisi vaikka hieman panostaa kalustoon.
     
  20. supo

    supo Gearhead

    Tero,luulin että puhutaan vain "oviautoista" eikä street vermeistä.
     

Kerro tästä muillekin!