west coast street cup

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja veekasi, 6.8.2003.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Jos ei maksa vaivaa niitä vaihtaa, niin miks asiasta pitää mesota? Pysyy poissa vaan jos näkee säännöt liian vaikeiksi noudattaa.
     
  2. 67

    67 1st gear

    kylläpähän kai kesäkatuauto pelkän veden kestää?vai?ja mikäli kylmässä talven,ni sitte glykolit sekaan.ja keväällä poies.hirvee haloo tuntuu pikku jutusta syntyneen.
     
  3. Roadrunner

    Roadrunner 1st gear

    Mutta kestääkö kesäauton vesipumppu? ja entäs korroosio, sitä ei kesäauton jäädytyskanavini tule? :???:
     
  4. NHRA

    NHRA 1st gear

    Pelkän veden käyttäminen tuo mukanaan ainakin pidemmällä ajalla korroosiota. Itsekin olen yhden kesäauton koneen hilajattain nostanut pois keulalta, kun kaikki vesiproput oli puhkiruostuneet. Ei ollut käytetty pakkasnestettä, kun "se on vaan kesäauto".

    Korroosiota vastaan on ainakin tämä konsti: Scania myy kuorma-autoihin tarkoitettua lisäainetta, joka estää korroosiota jäähdytysjärjestelmässä. Ainetta on pienessä (0,5 l?) purkissa, josta riittää useampaan käyttökertaan. Ainakin meidän tallin katukiihdyttimissä on tätä ainetta käytetty hyvin kokemuksin jo useampana kesänä.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    vai oli forsteeni sanonu et kaikki alle neljäntoista kulkevat on huonoja kompromissejä!!!!!mitäs nää tehdasmuskelit,hemit ja muut.tosi huonoja kompromissejä.ei se harri mikään jumala oo vaikka sitö rahoineen esittääkin.
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    En sitten tiedä, mutta ite oon kisakauden pitänyt pelkkää vettä koneessa ja kisakauden jälkeen laittanut glykolit takas sisään. Jos toi korroosio oikeen huolestuttaa, niin nesteen vaihdonhan voi tehdä vaikka kisapäivän aamuna ja laittaa illalla takasin. Mulla toi pelkkä vesi ei ole toistaseksi aiheuttanut mitään komplikaatioiota 15 vuoden aikana. Toi Scanian, tai muu, korroosionsuoja-aine kuulostaa tietysti sinänsä ihan hyvältä, mutta onko senkään käyttö sallittua? Ja suora lainaus sääntökirjasta "Jäähdytysjärjestelmässä ei kilpailun aikana saa käyttää glykolia tai muita öljymäisiä lisäaineita, ainoastaan vettä."

    Mä oon Harrin kanssa tosta asiasta aika lailla samaa mieltä, ihan vaikka ottais ne Hemit ja muutkin muskelit jotka ehkä noita aikoja kulkivat vakiona mukaan. Ennemmin Harri ehkä kuitenkin tarkoitti sitä, että katuvehjes kun nopenee siinä tarttee alkaa tekee erinäisiä kompromisseja, ja vaikka sen sais nopeeksikin, niin se on ajettavuudeltaan ym. kuitenkin aivan eri planeetalta kun kilpa-autoksi vartavasten rakennettu peli. Näin on ainakin kaikki tuntemani väittäneet vaihdoksen suoritettuaan.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mopeman 2003-09-05 09:43 ]</font>
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    mistähän se sai sen 14 sekkaa.väittäisin että alle 13.95 kulkevat ovat kompromissejä!
     

Kerro tästä muillekin!