Wheel horse

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja B68, 21.9.2016.

  1. B68

    B68 1st gear

    Tuli ostettua wheel horse. Hieno peli. Mutta on menny venttiili poikki ja lautanen pudonnut männän päälle. Pitäis löytää varaosia. Oisko kellään. Mäntä 79.2mm. Tai vaikka koko kohlerin kone? 2 pyttynen bokser, 691m3/cm. Yv:llä tai o4o526121o
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ..ei selvinnyt ilman googletusta, että mistäs kamppeesta nyt oli kyse o_O
     
    1purehell tykkää tästä.
  3. jrasi

    jrasi Gearhead

    Sama... Mutta hieno vehje!
     
  4. B68

    B68 1st gear

    Tarkka malli on wheel horse 417-A. Moottori on kt17qs. 19 heppaisen mäntä käy myös. Epäilen että menee ebay hommaksi. Mutta olis hienoo jos löytys suomesta.
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Sama täällä eilen, piti kysyä kuuklelta. Makee peli, ja erityisen räyhee tommonen boxerikone. Mulla on kohlerin 14hp yksipyttyinen vastaavan oloisessa Simplicity merkkisessä jenkkiajoleikkurissa.

    Kohler on hyvissä voimissa
    http://www.kohlerenginesparts.com/Catalog/Index/1/popular
     
  6. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    Mulla olisi joutilaana Bolens HT20, missä käyntikuntoinen Kohlerin 19,5 hp kone. Tuo puolikas heppa on ilmeisen tärkeä, kun tehdas sen ilmoittaa. :) Pelkästä koneesta voin luopua myös, mutta mieluiten koko vekottimesta. Hintana olen pitänyt koko kasalle jotain 1000-1500€ väliltä riippuen paljonko uutta osaa haluaa mukaan. Löytyy Kirkkonummelta. Yhteyttä YV:llä jos kiinnostaa.

    Varaosia olen ostanut Finmotor Oy:stä Vantaan Ilolasta. Mielestäni oli aika järkevän hintaisia, kun olivat alkuperäisiä Kohlerin varaosia.
     
  7. Lancer 225 2d

    Lancer 225 2d Gearhead

    Meillä oli kotona tollanen vähän vanhempi Wheel Horse, sellaisella pyöreän mallisella konepellillä/maskilla. Koneessa oli jotain häikkää ja värkki lojui pitkän aikaa piharakennuksessa osina. Suurin osa siitä meni sitten joskus 90-luvulla romulavalle, arvatkaa onko harmittanut jälkeenpäin...

    Jotain osaa kuitenkin jäi, ihan hienoa olis jos jollekin noista olis jotain hyötyä.
     

Kerro tästä muillekin!