Wheel-vitun-hop.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja bbford, 12.6.2005.

  1. bbford

    bbford Gearhead

    Voi pomppivat pallukat,nyt on kalkkunas lukko ja johan alkoi jytinä.Eli mistäs toi renkaiden pomppiminen johtuu? Löysiä tuennoissa (mulla autossa lehtijouset),paskat takaiskarit vai mikä?
    Siellä on traction barsit,kuinkas lähellä ne kumit tarttis olla sitä jousen silmukkaa? About sentin päässä?
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    jousista, puslista, iskareista. Yleensä oikein tehdyt traction barsit tuo tohon ongelmaan apua Tangon pitää ulottua jousen etusilmukkeen alle, jos käyttää kumia etupäässä niin sen korkeuden olis hyvä olla säädettävissä vähintään sellasen sentin verran "alle" - saman verran preloadia. Mutta peruslähtökohtana vois kattoa, että itse jouset, puslat ja iskarit on asianmukaisessa kunnossa.
     
  3. bbford

    bbford Gearhead

    Iskarit ei ole tosiaan kovin häävit,kai ne pitää sit vaihtaa eka.
    Tossa mun autossa se etu silmukka on tavallaan boksattu alapuolelta eli se kumi painaa sit siihen runkoon eikä itse jouseen.Rakoa jousen silmukkaan ei ole kuitenkaan kuin sentti.Vai pitäiskö sen ottaa nimenomaan silmukkaan?

    Mitäs tarkoitat tolla pre loadilla?
     
  4. bbford

    bbford Gearhead

    No taitaa olla aika liki muuten samassa korkeudessa,pitää katsoa tarkemmin.Miksi toi aiheuttaa hyppimistä?
     
  5. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Ilmiö tuli esille nyt lauantaina, kun Seppo Piki kiihdytti ´59? Impillä Kouvolassa. Jollekin siinä ihmettelinkin, että mikä hitto ton noston aiheuttaa.
     
  6. bbford

    bbford Gearhead

    Joo ei loppunut tutinat uusilla kaasuiskareillakaan mutta katuslickseillä kyllä.
    Pitää perehtyä tohon tarkemmin,ei huvita silti rikkoa paikkoja "testisessioissa".
     

Kerro tästä muillekin!