Wilwood 2-mäntäiset jarrusatulat käkkylään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja JiipeeH, 22.10.2010.

  1. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0490766593

    ovatko sijoittamisen arvoiset?
    Nyt käkkylässä(68 deville) edessä originaalit 1-mäntäiset jarrusatulat.
    Korjaussarja niihin olemassa kyllä(pölytiiviste+o-rengas), mutta bongasin nuo ja alko kiinnostamaan. :lol:
     
  2. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Em mä mitään tiedä, mut joku on sanonut et willwoodit ei katukäytössä Suames olis hyvät. Koska ne ei ole pölysuojatut niin hyvin kuin ,,,'
    Joku toinen taas kehu maasta taivaaseen, mut se oli sellanen liian kova purkaa ja putsaamaan jne. . .
    Mun mielestä tällä palstalla löytyy noista enemmänkin tekstiä . . .
     
  3. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Noi kaksimäntäiset on keväällä markkinoille tulleet pulttaa kiinni satulat alkuperäisten yksimäntäisten GM:n D52 satuloiden tilalle. Satuloissa ei ole pölysuojakumeja. Satuloita on saatavilla joko 1,25" tai 2 tuumaisilla männillä. Satuloita on myös kahta leveyttä, 1" ja 1,25" levyille. Noissa on tuumaiset jarruletkujen liitinpulttien kierteet, eli jos alkuperäiset on "metriset" satulat, niin ainakin banjopultit menee vaihtoon. D52 satuloissa liukupulttien etäisyys toisistaan on 179 mm.

    Nykyään Wilwoodilla on nelimäntäisiä satuloita myös pölysuojakumeilla varustettuna. Pölysuojattomissa on rosterimännät, pölysuojallisissa alumiiniset.
     
  4. kole

    kole 3rd gear

    Pari vuotta sitten laittelin Buikin t-typeen tollaiset ja ne oli aika työläät. Piti rälläköidä omat olka-akselin satulankiinnikkeet sois ja sit piti ottaa seroiskesuoja peltikin pois ja suurentaa olka-akseliin sen pellin kiinnityspaikat ja vaikka mitä. Satulat tuli siis erillisellä asennuslevyllä. Hävis se roiskesuojapelti ja sitten mitään pölysuojaa ei ollut jarruissa. Hirmu homma eikä varmasti olis toiminut käyttöautossa yhtäkään kesää, jotem otin ne sitten pois varulta. Mut joo, mulla oli 2" droppiolat ja se vilvoodin jarruhässäkkä leventi vielä raideväliä pari tuumaa puolelleen. Ei enää vanhat vanteet ja renkaat sopinut pyöränaukkoihin. Se oli pääsyy miksi otin palikat irti. Mitähän vittua minä taas selitän, ei pitäis aamukaljaa vaihtaa aamuviskiin :poff:
    Mut hyvä jos niiltä on tullut pulttaa kiinni paketti niin säästyy kymmeniä tunteja aikaa.
     

Kerro tästä muillekin!