Wilwood Drag Race jarrut toimiiko kadullakin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja maverick, 9.10.2008.

  1. maverick

    maverick Gearhead

    Onks kokemusta käytöstä ihan katuajossa? Ei tule ajettua kun max.1000km
    vuodessa. Käykö normipalat? et ei tarvi käyttää mitään hipo paloja/ kalliita?
    Mites aerospacen jarrut onks jotain eroja wilwoodin jarruihin?
     
  2. maverick

    maverick Gearhead

    Onks nois drag ja street malleissa paljon paino eroa?
     
  3. Muurahainen

    Muurahainen Gearhead

    Olikos niin että race malleissa ei oo mitään suoja kumeja?
     
  4. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Eiköhän suurin ero ole siinä että ne prostreet mallit on yleensä jäähdytetyillä levyillä kun taas racet on pääsääntöisesti ohuet jäähdyttämättömät (porattu ei tarkoita jäähdytettyä). Lisäksi sanoisin että ne painosuositukset kannattaa ottaa todesta. Amerikan musseheebot tykkää enemmän aerospaceista.
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Meillähän on pikkukakkosessa tollaset nelimäntäset Stranget edessä:
    http://www.strangeengineering.net/catalog/096.html
    Katukäytöstä en muuta tiedä kun että on ne ainakin satunnaisissa muutaman kymmenen kilometrin kerrallaan ajeluissa toiminu hyvin, stripillä pysäyttää (tollasen paljon painavamman REE Ryhmäläisenkin :poff: ) saakelin tehokkaasti ainakin vielä 220-225 vauhdeista ja mikä siihen hommaan parasta niin on kevyet :wink:
    Eikä ollu hirmu kalliitkaan, kaikkineen ne makso molemmille puolille yhteensä toissa talvena noin 700€ :)
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    VIPis on wilwoodit, ne jäähdytetyt mallit. EI niissä ihan painot riittäny, mut missäs sit riittäis. Kyllä se niillä pysähtyy varmaan siinä missä orkkisjarruillakin; en mä niitä viittiny kauheesti sruvoo kun ei ollu tarvetta, mut ainakaan 230 lopuilla ei ollu mitään ongelmaa A-tarossa. Palat on kestäneet koko kesän, ehkä ostetaan viel toiset "uudet" ja jos sit jatkossa aina teettäis kitkaliimauksessa. Me päädyttiin wilwoodeihin lähinnä hinnan ja helpon saatavuuden takia, valmista settiä kun ei tohon ollut ni joutu pikkasen ite säveltää.
     

Kerro tästä muillekin!