Wilwood kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja kole, 14.4.2008.

  1. kole

    kole 3rd gear

    Niin kun tossa laittelen t-typeen(gm g-body) wilwoodin nelimäntäsatulaa ja eipähän se alkuperäinen jarruletku tietenkään käy. Onko joku laitellut vastaavia? Niin että mikä letku passaa???.
     
  2. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Mulla on takana wilwoodin satulat ja kaikki takapään osat on aika custom-made in finland.
     
  3. slow down

    slow down 1st gear

    Kole-setä hyppää huomenna autoon ja huristaa sinne Björk Motorsportille (sama mökki jossa JMT majailee) tarvittavien mittatietojen kera niin pääsee sitten kotimatkalle hienojen teräspunos-letkujen kanssa.
     
  4. black label

    black label 1st gear

    Jos ei lähellä ole jarruletkupajaa, niin tohon satulaan saa ihan 1/8" npt adapterin, johon taasen käy vaikka allstarin teräspunosletku, pituuksia löytyy riittävän tihein välein, eikä tod. olleet kalliita kun ite laitoin wilwoodit.
     
  5. kole

    kole 3rd gear

    Toi tieto lämmitti ja varsinkin toi kole-setä :poff: . Kiitos ettet kuitenkaan tädiksi luullut :rotfl: :rotfl:
     
  6. kole

    kole 3rd gear

    Joo ja mitähän noi kustannuserot verrattuna Björkillä vastaan mallia black label
     
  7. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Noi allstarin adapterit ei kovin montaa euroa maksa, mä laitoin sellaset mallit mikä sopii rungon jarruputkikiinnikkeisiin ja siihen sit allstarin teräspunosletkut sopivalla mitalla, oli helppo homma. Racer's placella on varmaan hyllyssä kaikkia palikoita, jos ei lähempää löydy.
     
  8. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Mites katsastuskonttorilla suhtaudutaan näihin teräspunosjarruletkuihin? Mulla olis tuossa jotkut Earlsin letkut odottamassa asennusmotivaatiota ja niissä on maininta että "For offroad use only". Eli ei mitään hyväksyntämerkkejä tms, onko odotettavissa mutinaa leimaukolta?
     
  9. PauliP

    PauliP 1st gear

    Itse olen ihmetellyt että miksei niihin voisi laittaa sitä banjomallista orkkisletkua siten, että teettää jarrusatulan kierteeseen sopivan banjopultin. Sitten sopivat tapit satulaan lukitsemaan banjo niin että se jää aina letku oikeaan suuntaan (orkkissatulan letkun suuntaisesti).
     
  10. kole

    kole 3rd gear

    No mutta nyt on lisää kivaa :mad:
    Mulla on se vit.. vilvoodin lisäksi kaksi tuumaa madaltava olka-akseli. Ja se vilvoodin oma jarrulevy ja napasysteemi. Ja nyt sitten pyörä tulee vielä tuuman verran ulospäinkin? Miksi se etunapa on levennetty vaikka g-koppaseen se tilattiin.. On sillä kiva päästellä kun kummi raapii lokasuojaa joka aivastuksella :wc:
    Pitäis varmaan kirjoittaa muulloin kun suomi- venäjä pelin jälkeen, ei hermoaaaa :wc:
     

Kerro tästä muillekin!