WTF?

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja rebel58, 3.4.2007.

1. rebel58

rebel58 Gearhead

Olinko eka? Tekö overdriven ostiite kun se on qlemma nykään OYj?

2. Mopoilija

Mopoilija Gearhead

Olit eka,minä toka :D
    Kiva että nyt näkee kaikki Fyyrankin keskustelut yhdestä ja samasta paikasta :wink:

3. Ylläpito

Ylläpito Gearhead Staff

Olit eka =)

Tämä drag racing -keskusteluosio on avattu Overdrivelle yhteistyössä FHRA:n kanssa, koska useimmilla alan harrastajilla kun on käyttäjätunnukset ja salasanat sekä FHRA:n omaan että Overdriven foorumiin, niin on käyttäjäystävällisempää, että molemmat keskustelut hoituu samalla sisäänkirjautumisella. FHRA luopuu itse ylläpitämästään keskustelufoorumista ja jatkossa Fyyran drag racing keskustelua hostataan täällä Overdrive.fillä.

Mitä tulee toiseen kysymykseen niin Overdrive.fi ei ole vaihtanut omistajaa =)

4. Mrs Sippi

Mrs Sippi 1st gear

Koskas fyyran foorumi jää pois käytöstä?

5. Ylläpito

Ylläpito Gearhead Staff

6. rebel58

rebel58 Gearhead

Tämä selvä. Sain vastauksen kysymykseeni, vaikka se jäi auki.. Se oli mun eka viesti tänne. Tämä on vika. Toistaiseksi. En ole Fyyran jäsen tällä hetkellä . En puutu sääntöihin enkä niiden muutoksiin. Sitten kun olen jäsen taas ja mulla jotain asiaa niin täällä tavataan. Nyt ei sanottavaa. Katson näitä joka päivä mitä muut kirjoittaa. Ja kaikki muu od väki teille tiedoksi että jos avautumista ja itkemistä niin oodeella on pyytettömät avautumis- ja vitsipalstat sitä varten. Pidetään tämä palsta asiallisena.

Palaan asiaan jos ja kun olen taas mukana kilvanajotouhuissa.
    Siihen asti olen hiljaa takavasemmalla ja vain hlijaa luen juttuja. Amen.

LUPPE FOR PRESIDENT

7. Tupis

Tupis 3rd gear

Ainakin minä toivotan FHRA:n kisa keskustelut tervetulleeksi foorumille.

8. dart -66

dart -66 Gearhead

Pidot sen kun paranee 8)

9. kime2

kime2 Gearhead

Tietysti kun asfaltti lämpenee :wink:

10. kaasua

kaasua 1st gear

ja sais vielä auton käyntikuntoon................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

11. kime2

kime2 Gearhead

Mitäs myit ehjän auton pois :lol:

12. kaasua

kaasua 1st gear

arvaa oonko monta kertaa miettiny samaa....!!!! (oon varmaankin HULLU)

13. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

Mikäköhän tässä siirtokuviossa on toi jako kun osa vanhoista jutuista on nyt täällä ja osa yhä Street&Race -osiossa :eek:
    REE-ryhmän jutut näkyy kuitenkin jätetyn tonne vanhaan topikkiin, ei kelvattu tännekään :poff:

14. Ylläpito

Ylläpito Gearhead Staff

Siirtelin sellaisia mitkä tiesin varmuudella kuuluvan tänne. Vinkkejä siirroista saa laitella YV:nä Ylläpidolle.

-Heikki-

15. Tea

Tea 1st gear

Niin... ehdotus olisi että pidettäs tää osio kuitenkin asiallisena... mitä toi street&race ei kyllä ole.

16. B.B.Chevy

B.B.Chevy Gearhead

Jep. Toi vois olla hyvä jos yleinen ralliläppä pysyis tuolla vanhassa topicissa niin tästä kansiosta löytyis sit paremmin mahdolliset selkeesti asiajutut. Etenkin järjestöltä tulevat tiedotteet, jos sellasista joku sit sattuis vielä muistaa jakaakin informaatiota täällä :wink:

17. kime2

kime2 Gearhead

Saatat ollakin,en tosin tiedä varmaksi kun en ole nähnyt "rekisteriotettasi" :rotfl:

Toivottavasti ex-autosi palaa radoille myös ensi kesänä,painostus on ainakin kovaa :D

18. kaasua

kaasua 1st gear

uusi omistaja vihjaili vähän sen suuntasta et se olis tulossa sillä radalle............

19. DS 325

DS 325 Gearhead

Oisko mitään perustelua tälle väitteelle :eek:

Mielestäni ainakin Street C Ja D ryhmien osiot pitäis olla täällä :soosoo:

20. kime2

kime2 Gearhead

Missäs nyt vois sitten käydä kommentoimassa&purnaamassa muita FHRA:n juttuja kuin drag racingia?

Kerro tästä muillekin!