wurthin työkaluista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Anonymous, 29.6.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistä niitä voi tavallinen harrastaja ostaa? Eikös nää wurth-centerit oo vaan yrityksille? Entäpä mistä löytyis netistä niitteen kotisivut ja kataloogeja? Lähinnä kiinnostaa korjaamotyökalut ja erityisesti korityökalut.
     
  2. hannux

    hannux 1st gear

    Wurthin kamat

    Meillä Seinäjoella on Wurth, mun tallini ja ST1-palveluasema samalla näköetäisyydellä.
    Kun tarvitsen vaikka RostOffIceä tai muuta tehoainetta tai -kalua, käyn Wurthilla ja maksan siihen ST:lle.
     
  3. amis

    amis 1st gear

    Näin olen kuullut että muillakin Wyrtheillä toimitaan käytännössä...
     
  4. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Osta ne työkalut alkuperäisnimillään muualta, säästät rahaakin. Eihän tuo vyrtti niitä itse tee, vaan ostaa muilta. Eniten esim. KS tools:ia.
     

Kerro tästä muillekin!