www.nordenrengas.fi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Jakerz, 19.4.2011.

  1. Jakerz

    Jakerz 1st gear

    kysymys/tiedote/varoitus

    Tilasin ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolta 25.3.2011 2 kpl rengasta ja maksoinkin ne etukäteen. Eipä ole renkaita näkynyt tontilla eivätkä ole jaksaneet vastata edes kolmeen sähköpostiin joita sinne olen vitutuksissani lähetellyt. Soittamaan en ole sinne vielä alkanut kun en tuota ruotsia osaa ja englantiakin kakistellen.

    Jos ei esimerkiksi ole kamaa varastossa, yleensä siitä ilmoitetaan asiakkaallekkin, mutta ei tässä tapauksessa.

    Tai jose ei ole tarpeeksi työvoimaa ilmottamaan niin sitten sitä palkataan lisää.Muuten saa lukea sitten täältä netistä asiakkaiden kokemuksia. Mites muilla on kokemusta tästä puljusta?

    kenelle muulle kun tänne tuosta voi valittaa? poliisille tutkintapyyntöä huijauksesta?

    edit: lainaus sivuilta "Nopeat toimitukset!" :poff: :poff:
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mulle tuli Nordenrenkaasta pari kummia. Toinen väärää kokoa. En ottanut edes postista ulos vaan laitoin palautukseen. Uusia ei kuulunut tilalle vaikka laitoin s-postia useasti. Lopulta soitin. He olivat lähettäneet s-postia mutta kun käytän suojattua s-postia niin serveri nakkasi postit ulos. Luukkuun tuli sitten hyvin posti ja hommat hoituivat. Palautuksen viivästys ei ollut firman vaan ITELLAn vika joka oli hukannut mun palautus renkaat. Sain tapella Itellan kanssa että laittoivat tiedon Ruostiin että heidän moka koska palautus ei ollut koskaan saapunut heille.
    Mulla ainakin ihan homma pelasi heti kun saivat tiedon että asiakas oli hoitanut oman hommansa.

    Soita / pyydä kaveria soittamaan ja tsekkaa ettei s-posti "kiukuttele". Heillä ilmeisesti tulee jotain markkinointi töhkää s-postin mukana?
     
  3. Jakerz

    Jakerz 1st gear

    Tänään tuli kumit tontille, pikkusen vaan kesti tuo toiminta :soosoo: En kyllä toista kertaa tule tilaamaan tuolta vaikka olis maailman halvinta eioota myytävänä.
     
  4. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    En pahemmin pettynyt omiin kokemuksiini ko, puljusta parit rengassarjat tullut ja toivat kotiin asti vaikka posti/ärrä oli vastaanottajina, kuski joka toi oli huomannut navigaattoristaan että olen lähempänä kuin kyseinen palveluntuotaja ja oikaisi toimitusketjua hiukan.

    Järjenkäyttökin on sallittua (ei ollut Itellan auto joka toi pihaan)
     
  5. dallas

    dallas Gearhead

    mä tilasin tuolta generaalit 255/55/16.
    tuli muutamassa päivässä ja kaikki oikeeta kokoa.
    sähköpostiin ilmoteltiin missä vaiheessa tilaus oli ja posti toi kotia.

    ei moitittavaa mun puolesta.

    siksi tilasin tuolta kun muualta ei oikeen löytynyt tuota kokoa.
     

Kerro tästä muillekin!