Yamaha 180cc

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja käyttäjätunnus, 1.7.2005.

  1. Nyt saa päteä..
    Jäi käsiin tuollainen Yamahan moottoripyörä (projekti) vm ~70 (Vuonna 1954 syntynyt mies on ostanut sen uutena. 1954+16=1970)
    Josko joku tietäis jotain faktaa ko pyörästä. Eli onko kuinka harvinainen tms. Tekeekö sillä ylipäätänsä mitään? Keuliiko? :rotfl:

    Ja saa sen poiskin ostaa, itellä ei oo toistaiseksi aikaa perehtyä sen kummmemmin.

    T:Olli
    044-5965424
     
  2. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

     
  3. Ei sitten mitään hajua mikä malli on.
    Näin sen kasana peräkärryllä anoppilassa ja jätin läjän sinne ku omat nurkat on jo täynnä. Sen koommin en oo kapistusta katsellut. Sen verran muistan että tankissa oli kromia.
    Luultavasti se on jokin täysin arvoton paskakasa josta ei oo muuhun kuin anopin nurkkien täytteeksi. 8)
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hyvinkin saattaa olla niin kuin cb125twin mainitsi että se onkin vain se sen ajan jokapojan nakkijammu eli 80 cc, mut kyllähän tohon aikaan Yamaha valmisti myös 180 cc mallia. Se tais pohjautua samaan pyörään kuin 125 cc mallikin ja kun tuolloin ei ollut vielä sitä kevytmoottoripyöräsääntöakään eli 16 v. max 125 cc niin onhan mahdollista että kyseinen pyörä oliskin semmonen 180 cc. Tietääkseni niitä on Suomessa muutama mut ei kuitenkaan paljon koska toi on semmonen ei oikeen minkään kokoinen (ei iso, ei pieni) niin kiinnostus semmosiin tais olla silloinkin aika pieni.
    Jos se on 180 c niin se lie hiukka arvokkaampi, vaikka rahallista arvoahan tommosella osakasa-kuntoisena ei oo hirveästi oli sit kumpi vaan. Mut jollekin vanhoista japsipyöristä kiinnostuneelle tosiharrastajalle sillä vois olla vielä käyttöä joko projektiks tai sit varaosiks joten älä nyt ainakaan kokonaan hävitä sitä kaatopaikalle. Sitähän vois tyrkyttää vaikkapa Veteraanimoottoripyöräklubin sivuilla www.vmpk.fi tai japsistaroille, joiden sivut on myös tuolla linkitettynä osoitteessa http://www.vmpk.fi/kerhot/starat/ Ja tuolta vois saada tarkempaa tietoakin siitä aarteesta :wink:
     

Kerro tästä muillekin!