Ykköselläkö ajelen ma vaan?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja AteV8, 8.11.2004.

  1. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Niinpä niin. Kyseessä on Dodge Dart v8 ja mikälie automaatti.
    3 vaihdetta mulla kai pitäs olla, mut eipä oo kun yks. 1-2-D välillä en huomaa mitään eroa ja vaihteet ei todellakaan vaihdu. P, N ja R kyl toimii normaalisti. Auton taustoista en paljoa tiedä mut joku (corollan ostaja) sano että on saattanut tuntea jonkun auton ed. omistajan, ja tiesi kertoa että vaihteistossa ei aikanaan oo tahtonu joku levy pysyä paikallaan...?? Sytty vikasena luulin auton ostaneeni, mutta eipä vaan kovin lujaa päästy vaik sytty (ja paljon muutakin :mad: ) korjattiin...

    Mitään ääniä ei laatikosta kuulu. Kick down vivusto on osittain koti tekoinen, mutta auto toimii ihan yhtä huonosti vaik vipstaakkelit olis irrotettu. Kaasua ei ilmeisesti saa painettua pohjaan jos kick down vermeet on paikallaan. Eli siis ne vivustot ei paljoakaan liiku...

    Auto on seisonut jonkin aikaa ilman laatikon öljyjä. Olisko voinut jokin venttiili jumiutua öljyn puutteen vuoksi?
    Entäpä mikähän mahtoi olla se "levy" josta mulle puhuttiin?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vetolevy. vaan auto ei liikkus minnekkään jos vetolevy onpaskana.Joku Venttiili laatikosta jumissa
     
  3. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Nii...
    Olisko kellään ideoita et miten sais venttiilit liikkumaan? Vai onko ainoo vaihtoehto leväyttää laatikko palisiks keittiön lattialle ja herkistellä kaikki mikä näyttää siltä et sen kuuluis liikkua? :eek:
    Oon näis automaatti loota hommissa tosiaan ihan noviisi... Kerran oon tomaatti lootan vaihtanu, ja kerran näin kaverin pöydällä th350 korjaus oppaan.. :odroll:
     
  4. Timmo

    Timmo 1st gear

    Joskus saattaa öljynvaihto auttaa jos on kovasti paskaa välissä. Mutta luulenpa että tuon kohdalla on jo liian myöhäistä jos ei enää koitakkaan tarjota. Pajalle vaan loota ja syynättäväks.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    jos keskipakosäädin ois ois vaikka jumettunu siitä ehkä
    kannattas aloittaa
     
  6. jamba

    jamba Gearhead

    Onko siellä oikee määrä öljyä? Mulla DeSotossa ei pelannut kuin ykkönen, jos öljyä oli liian vähän. Vanhois vehkeis on mahdollista et se tikkukin on vaihtunnu
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla olis ylmääräinen 904 laatikko, turbiinia ei oo. Laatikkoon on vaihdettu panta, tiivisteet, etupakan levyt ja suodatin. hinta 300€
    puh. 040-5204466 Juha. Soita jos näyttääpi ettei tule entisestä kalua.
     

Kerro tästä muillekin!