Yksi ahdettu Mopar lisää.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Savis, 4.1.2010.

  1. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei mull mitään kirjaa ole, mut noion hatusta heittäisin, et coronetti kulki 9.8/227 parhaimmillaan. Yleensä kuitenkin ennemminkin savutteli renkaitaan. Motti oli ihan tyystin suomessa rakennettu, alunperin Nyströmin Leenan Super Gas Monzassa, (juu, gm:n leetukka moparin Moottorilla) 451 tilavuuksisesna, ja sitten enempi stroukattuna ja parin välikäden kautta Hinkkaselle kulkeentuneena. Oli kait aikalailla sitä mitä pitikin. Motin nykyisestä kohtalosta ei oo mula hajua, jotenkin takaraivosta esiin pyrkii tieto, että olis jäänyt johki itärajan tuntumaan? Oisko joku dusteri ollut? Mut radalla ei siis oo näkynyt tuotakaan voimanpesää sen jälkeen, käsittääkseni.
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mä jotenkin muistelisin että ne ton Coronetin kiivaimmat vuodet olis ollu jossain hiukka jo tota 98-99 aikaisemmin eli jossain 96-97 vuosihaarukassa, ehkä vielä 98.
    Mut kun tunnetusti toi oma muistikin on pirun hyvä mut todella lyhyt niin enpä mee ihan vannomaan tota.
    Ja sen parhaaks ajaks muistelen mäkin tota 9.8 lukemaa :wink:

    Näyttävä laite kuitenkin eikä varmasti vaatis paljoa töitä että sekin olis taas takas rallittelukunnossa ja toivottavasti se vielä joskus nähdäänkin radalla.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Toivottavasti nähdään taas 4 ovisena.
    T. ex repeli nyk pussihousu.
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kovasti off topiccia, mutta kyllähän tollasten laitteiden arvo on lähinnä kuriositeetti-, eikä rahallista. Maailmassa on paljonkin laitteita joita ei uusina kukaan halunnut ja tilannut ja ei sen takia, ettei niihin olis ollut varaa. Niinku johtaja ite kait tosta 3 kpl valmistetusta isoslohkomanuaali neliovicoronetista loihi lausumaan, et sit kait noit kaksovisiks muutettui ei oo ku tää yks. Mut takas aisaan, toi Kiekun Dusteri on kyllä hieno ja vielä kun ahdin tekee muutakin kun pyörii on kulkukin eri luokkaa kuin nyt. 11.1 ei toki ole lainkaan huonosti sekään ja loppunopeudet lupaili parempaakin, 11" turbiini vaan söi suotta tota alkua.
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Juu, ja vähän enempi taas tosiaan asiaan palaten niin oli ne viime kesän Hyvinkään kisat hienoa katella kun siellä oli ajamassa useampiakin näitä kivoja pumppuvehkeitä 8)
    Ja yhdellä sellasella vieläpä legendaarinen Keitto Helmine :rotfl:
    Saas nähdä saatasko ens kesänä houkuteltua toi Niilon autokin sinne ja Saviksellehan siinä olis myös yks hyvä paikka käydä vähän mittailemassa tän topikin aloittanutta autoa :wink:
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, radalle vaan pumppuautoja ne on kommeita laitteita! :D

    Aika hyvin toi Keitto Helmine muuten neppas, oikeen pytyn arvoosesti!! :rotfl: :rotfl: vaikkei ollu edes turpoja :rotfl: :rotfl:
     
  7. niilo

    niilo 3rd gear

    En tiedä uskallanko lähtä mihkään kokeileen!
    Koska sit ei ole enää paluuta ku sille tielle lähtee! :rotfl:
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Koska kenellekkään nyt silleen olis käyny, tunteeks kukaan ketään sellasia :poff:
     
  9. iisiman

    iisiman 1st gear

    kattelin tota kuvaa ja tuli vaa mielee, onks teillä kellään ollu ongelmia katsastamisesn kanssa, kun nuo remelit tulee niin paljon pellin läpi?
    Mä en oikein löydä yhteistyö haluista katsastusmiestä katastaan mun katiskaa, kun nuo "näkyvyys säädökset ei oikein täyty, paremminkin peittyy"
    Autona satellite isolohkolla ja 871, kaasarit päällä ja viela putsarit ni korkeekshan se nousee.
     
  10. KUE

    KUE 3rd gear


    No jätä ne putsarit pois katsastuksen ajaksi ja paa yhdellä kaasarilla niin ei tuu näkö esteitä kovin paljon 8)

    Siitä se hulluus alkaa ku kerran vie auton radalle :rotfl:
     
  11. challenger500

    challenger500 Gearhead

    540cid Indy+B1+ BDS 12-71 BDS:n ruiskulla menossa E-bodyyn "talven" aikana San Josessa, CA:ssa
     

Kerro tästä muillekin!