Yksi mun suosikki mietoja kustomeita tällä hetkellä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja sami-v, 25.10.2011.

  1. sami-v

    sami-v 1st gear

  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    '59 ja '60 Letukka Farkut on kyllä kymmenen listalla lempiautojen seassa ja meleko vähällä kustomoinnilla pärjää niitten kans. Pikkasen on liikaa maalin syheröä minun makkuun, van oohan tuo melko raikas tapaus. :)
     
  3. sami-v

    sami-v 1st gear

    Mä taas tykkään villeistä värikkäistä maalipinnoista. Tyypillinen K-Daddy maalaus. Ex Kal Koncepts firman custom maalari.
     
  4. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Toi on hieno
     
  5. petu54

    petu54 2nd gear

    On kyllä komia.
    Tuosta mieto sanasta tuli yks juttu mieleen, joka ei kyllä tähän mitenkään liity, mutta kerron silti.
    Marja-Liisa otti Harrilta poskeen ja Hartsa kysyi, että miltä maistui. Marja-Liisa vastasi, että Miedolta. :oops:
     
  6. Buddy

    Buddy 1st gear

    Tuo on taideteos josta toiset pitää ja toiset ei ja niin se kuuluukin olla. Mä kuulun jälkimmäisiin koska mun mielestäni liian monien värien käyttö pilaa auton. Samoin kun on sotkettu liekkejä, raitoja yms sekaisin mielinmäärin tekee siitä mielestäni mauttoman. Vastavärien käyttö on joskus nerokkuden merkki mutta mielestäni vastaväreistä toinen ei saisi olla liian hallitsevassa asemassa määrällisesti. Moottortila on kyl magee... :D
     
  7. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Hienohan tuo kooste on! Vaikka värit ja tyylit läheltä tarkasteltuna näyttävät ristiriitaisilöta ja sekavilta, toimii yhdistelmä muutaman metrin päästä hyvin. Mun mielestä väreillä ja genreillä leikkiminen vaan lisää tuon kokonaisuuden jännittävyyttä. Lollipop!

    (mutta mähän oonkin vaan wannabe-kustomoija :oops: )
     
  8. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Onhan toi hävyttömän komee mutta mullekin putoo enemmän less is more tyyliset laitteet. Korimalli on juuri oikea... Näille maalauksille pitää aina nostaa hattuva, kun tietää ettei ne synny tosta noin vaan.
     
  9. sami-v

    sami-v 1st gear

  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

Kerro tästä muillekin!