Yläpallo vs. alapallo Fury -74

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja lemmy, 14.4.2009.

  1. lemmy

    lemmy Gearhead

    Hejssan

    Yläpallonivel vaihtunee kiertämällä ja voimakkaalla uskolla. Kuinka käy alapalleroisen kanssa. Onko sekin jengalla? Katoin jonkun huoltomanuskan jossa mr. mopar kuvassa käytti eräänlaista kiristettävää "ulostyöntö" pruuvia joten oletin sen olevan paikalleensa stanssattu: En kyllä tiiä.
     
  2. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    alapallosta se mutteri irti ja sitten jollain puristimella, tai murtohaarukalla hakaten irti. Siinä on siis sellaienn kartio.
     
  3. lemmy

    lemmy Gearhead

    Kiitti Rahikainen. ne siis irtoo tyyliin samalla tavalla kuin yläpallokin. Kun kysymys oli ajankohtainen pari viikkoo sitten niin mietin että onko se siinä alatukivarressa jenkalla vai jollain kartiosovituksella. Yläpallot vaihoin ja niissä oli jengat tukivarressa. Noi alapoltsit lienevät siis samanmoiset.
     
  4. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    siis siinä on kartio siinä alapallossa. Ei tarvihe muuta kiertää kuin se mutteri siitä päältä auki ja sitten hakate se irti..
     
  5. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Jos se on pyöreä niin puristussovitus ja jos kulmikas (samaan tapaan kuin yläpallo) niin kierteet. Lämmitys + leka tai sitten rikkoo sen, jos puristus sovitteinen.
     

Kerro tästä muillekin!