yle teema

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja torino71, 5.12.2009.

  1. torino71

    torino71 1st gear

  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    ...ttu mä tunnistanut ketään. Sen böönän numero kiinnostais muuten, mut taitaa sekin olla jo ikäneito, sellanen puuma juu nou.
     
  3. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    No ettes työ nyt Rinteen Sakaria tunne!
    Sakke piti noihin aikoihin Kouvolassa oikein vauhtikauppaakin torikadulla, siinä jossain niissä liikeissä jossa se Sex Shopikin oli, -senhän nyt kaikki ainakin tiesi -niin se vauhtikauppa oli Body Car Center ja Sakella oli noihin aikoihin ainakin Pontiac Firebird olikohan keltainen? -muistaaksein -69.. Myös Valkoinen avo Galaxie sillä oli ja Buick Electra sekä 1300 Möhkö Kawa..
     
  4. comp177

    comp177 Gearhead

    Jep! Pisnesmiäs Sakkehan se... Olihan sill vissii oikein palkkakuskikin.. Taitaa nykyään vaikuttaa hillin baaritiskin takana.. meinaan se Kuski...
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mä oon aikoinaan ostanu koululaisen kesätienesteillä ekan moottoripyöräni Sakelta sillon kun se oli vielä Torikadulla olleessa Mopediaitassa myyjänä.
    Semmotteen tuiman '72 T250 Sutukin 8)

    Ei ollu hääppönen mopo mut hyvin sillä sillon 70-luvulla sai naisia :lol:
    Siis kyytiin :poff:
    No ainakin sellasia 15-16 kesäsiä :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!