Yleisesti 1-kurkkusen kaasarin säädöt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Yogi, 14.12.2001.

  1. Yogi

    Yogi Gearhead

    Kyseessä 1-kurkkuinen Holley (1920?)
    Eli tuo seos ilmeisesti säädetään tyhjäkäynti- ja seosruuvien kanssa karkeesti kuten kohdassa "600cfm:n säätö" tällä palstalla?
    Mutta mitä muuta pitää säätää ja voiko sen tehdä kotikonstein vai pitääkö viedä asentajalle?
    On kaasarin vaihto tulossa ja tietoa haen koska käyn uuden kaasarin muutenkin läpi.(putsaus ym.)
     

Kerro tästä muillekin!