yleistä harrastuksesta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja fury76, 11.4.2004.

  1. fury76

    fury76 1st gear

    mä vein aikanaan vanhaa plymariani lahen vanhalle konttorille.kun katsastus oli suoritettu ja ois pitäny ajaa ulos hallista ni plyma ois jäänny kiinni peltisarjoista etupään keventäjään joten jouduin peruttamaan hallista ulos ja taakse oli tullut suorittamaan katsastusta toiselle autolle eräs lahdessa täysin m....na mainetta niittänyt katsastusmies kun jouduin pyytämään takana olevan auton siirtämistä niin tää esinahkanaama sai sellasen paskahalvauksen etten ole moista nähnyt haukkui amerikkalais valmisteiset autot ja niiden omistajat syvimpään helvettiin..
     
  2. Hexa

    Hexa 1st gear

    Olisi siinä ehkä ollut mainintaa myös hallin lattiasta. Pitäisköhän jättää moiset katsastuspaikat omaan arvoonsa ja käydä ns. mukavammilla asemilla. Kun niillä on nykyään olevinaan jonkinlaista kilpailuakin nähtävissä. Minä ainakin menen sinne, missä on ollut mukavaa...
     
  3. Hexa

    Hexa 1st gear

    Siis meinasin sanoa, jotta jos ne etupään nostajat ei taivu sivulle, niin ei se ainakaan ole katsastettavan vika. Mulla on paha tapa, startatessa jos jonkin sortin arvostelija on kohdalla, niin tällään kaasun lattiaan ennen avaimen kääntöä. Antaa vani meinaan semmoisen dieselpäästön, että tuntuu muuallakin kuin korvien välissä... :lol:
     
  4. fury76

    fury76 1st gear

    no joo enpä ole itekkään sen koomin siel asemal vieraillu jaa täytyy kokeilla tot diesel kikkaa seuraavax tol käyttö vanilla.....
     
  5. Hexa

    Hexa 1st gear

    Toisessa ketjussa jo kerroinkin aiemmin siitä, miten tämä toimi. Sai pari vinoilija-"automiestä" semmoiset savut kinnerin koppiin, ettei vissiin näkynyt pihalle mitään pitkään aikaan. Ja taatusti vahingossa, enhän minä tahallani... :grin:
     
  6. fury76

    fury76 1st gear

    joo mun naapuri auko aikanaan mulle päätä noist amerikkalais valmisteisista autoista mä sit töihin lähties klo5aamul annoin pienen burn out näytöksen monacolla sen ikkunan alla ja lupasin toteuttaa sen joka aamu ni oli hiljaa sen jälkee (tosin seudun muut asukkaat valitti senkin edestä)
     
  7. Ford F350

    Ford F350 1st gear

    Tältä mukavalta katsastusmieheltä kysyin kuorma-auton lisäpenkeistä, niin kommenti oli mitäs toit tommosen jenkin ja onne varmaan tuolla tietokoneella mutta ei mun tarvii niitä katsoa.Onneksi noi vanhat jäärät on katoava luonnonvara.
     

Kerro tästä muillekin!