Yleistä keskustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Ylläpito, 28.3.2013.

  1. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Mistäs salaamisesta te puhutte, ei mitään ole salattu, näkyy ihan hyvin mun näytöllä. Aivan sama minulle jos pitää kirjautua että pääsee lukemaan noita pissa- ja kakkatopikkeja. Eipähän eksy joku satunnainen, kenties liittymistä harkitseva yksilö niihin, ne topikit kun ei välttämättä ole kovin edustavia tai älykkäitä.
     
  2. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Mikäs nyt on ku heittää koko ajan pihalle. Siis kirjautuu kokoajan ulos..?? :mad: :mad: :mad: :mad:
    Siis näköjään luurilla toimii hienosti ja välillä myös läppärillä. Nyt on ollu tolla isommalla ongelmia. Vaivaako ketään muuta tämä sama ongelma vai onko miun selaimessa häikkää. Käytän chromea..
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Aika nopeesti tää on jo pitkään viskannu pihalle kirjautumisesta mut ainakin mulla tahti on vaan kiihtynyt, nyt ei tarvi olla kuin pari minuuttia pois koneelta niin kun jatkat surffailuja ja klikkaat seuraavan kerran OD:llä jollekin sivulle niin pihalla ollaankin taas että heilahti.
    Aika outoa käytöstä tämmöseltä sivustolta.
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Aika outoo, ei mulla oo mitään ongelmia tuon kanssa, kotona nytkin läppärillä ja töissä kohta pöytäkoneella, hyvin pysyn kirjautuneena, no problems...
     
  5. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Itellää parani myös ku vaihtelen eri selaimille. Cromen kanssa tuntuis tökkivän eniten. Explorerilla toimii siedettävästi.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mulla pätkii känny kokko ajan ja kone herjaa yhteyden aikakatkaistu. Samaa juttua lukiessa painaa jotain nappia ja taas ollaan aiheessa.
    Mulla on kirjaudu sisään automaattisesti. Kokeikaa sitä. Jos ujostuttaa tai vaikka pomo seuraa duuneissanne oden alalaitaa oletko odella siellä on piiloita käyntini tällä kertaa. En kyllä ymmärrä mihin moista tarvitaan?
     
  7. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Se piilota käynti viittaa ja toimii lähinnä sellaisiin missä on chat, et porukka ei rupea huutelemaan siellä turhaan, kun käyt vaan YV;t kattomassa
     
  8. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Mulla ei ole mitään tommosta ulos heitto vikaa, mutta miksi minä olen muka vastannut johonkin viestiin, vaikka en todellisuudessa ole? Äsken taas, satun olemaan viimeisin viestiin vastannut tuossa MUSTANG-82 topiikissa, ja taas äsken olin muka vastannut viestiin, vaikka todellisuudessa en ole, miten se noin päivittyy?
     
  9. valpas

    valpas Gearhead

    Ei toiminu palautelomake linkki minulle. Jäi vain pyörimään pitkäksi aikaa. Oli pysäytettävä se.
    Tuommosta....
    "Kun on jotain pitkää viestiketjua selaamassa, ja haluaisi siitä hakea jotain. En löytänyt siihen systeemiä, vaan haku koskee koko foorumia, ja sen osioita."
    Eikös aikaisemmin ollut......

    Edit: lähtihän se palaute just, ennen kuin katkaisin. 10 min. kesti.
    Hankalaa antaa lomakkeella palautetta, on niin monta kohtaa täytettävänä....
    Tässä lähtee helpommin, kun täytyy laittaa vain se asia, ja vähän vierestäkin.....:cool:

    Saispahan vaan kaikki asetukset sillai, kun on hyvä olla.
    Pikku hiljaa kantapään kautta opetellen.
     
    Muokattu: 25.2.2016
  10. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Kun olet jossain alueella tai viestiketjussa niin tämän sisältöalueen oikeassa yläkulmassa on hakukenttä, jolla voit hakea vain ko. ketjusta ja vielä tarkentaa vaikkapa vain tietyn käyttäjän ko. ketjussa kirjoittamiin viesteihin. Siis tuossa oikean laidan infolaatikko- ja mainospalstan yläpuolella.

    Kaikkiin kysymyksiin ei ole pakko vastata, selainta ja käyttöjärjestelmää kysytään siksi että mahdolliset ongelmat olisi nopeampi ratkaista kuin arvailemalla. Uudistuksen ajaksi otimme käyttöön tuon Google Forms -palvelussa tehdyn palautelomakkeen siksi, että sillä voisi jättää palautetta silloinkin jos OD ei omalla kohdalla toimi.

    Tämä tuli nyt muutaman vuotta vanhaan aiheeseen tämä palaute. Uuden viestiketjunkin saa toki aloittaa tänne palauteosioon.
     
  11. valpas

    valpas Gearhead

    Kiitos!
    Tämä vanha aihe aukeni mulle ekana. En huomannut mistään, että se oli vähän vanha. Skarppina olette olleet.
    Eli kaikki pelaa, kun vaan löytää toiminnot, ja oppii käyttämään.
    itse luen kirjautuneena uusimpien viestien kautta foorumia. Kun se toiminto pelaa, niin kaikki hyvin omalla kohdallani.
    Täytyy jatkossa yrittää vastailla noihin uusimpiin ketjuihin
     
  12. valpas

    valpas Gearhead

    Mitäs tarkoittaa asetuksissani tuo "tila"? Se ei mulle näin aamullakaan avaudu, mikä on sen toiminto.
    Sitten jossain toisen viestin otsikossa, Avatar kuvan alasivussa on oma avatar kuvani pienempänä. Mitä se tarkoittaa?
    Nyt en löytänyt täältä mitään muutakaan otsikkoa, mistä tämmösiä kyselis. Eli jatkan tätä vanhaa.
     
  13. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Tila tai tilapäivitys on lyhyt lause tai kommentti, joka näkyy profiilisivullasi. Siihen voi iskeä vaikka jonkun mietelauseen tai sitten ilmoituksen "Olen tallilla". Nämä tulee jokaisen profiilin omalle "seinälle". Facebookin käyttäjille kenties tutumpi konsepti. Onhan se vähän turhake, mutta se mahdollistaa jutustelun profiilien kautta ilman erillisten aiheiden luontia keskustelupalstalle. Toimintoa voi olla käyttämättä ellei sitä tarvitse, monet käyttäjät tätä kuitenkin tänne toivoivat.

    Viestiketjujen/aiheiden otsikossa isompi avatar on aiheen aloittajan ja pienempi, joka näkyy vain kullekin käyttäjälle itselleen on merkki siitä, että olet osallistunut ko. keskusteluun jossain vaiheessa.
     

Kerro tästä muillekin!