Yli 40 vuotiaat katsastetaan jatkossa kahden vuoden välein.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja homer, 13.5.2020.

  1. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Juurikin Näin !!!

    [​IMG]
     
  2. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Itte oon aina käyny tua päijäthämeessä , ko siellä asiallinen toiminta.
     
  3. karra

    karra Double Gearhead

    Tuo on hyvä. Itse olen siirtynyt takaisin käyttämään enemmin myös "keijon katsastusta" kun siellä on töissä monta tuttua ja siellä on töissä myös kaksi EKVAn museotarkastajaa. Eilen hain 1981 SLään leiman ja jos saan sen suunnitellusti museoautoksi kesällä niin siihen tulee kait se 4 vuotta sitten.
     
    fxsts ja isalmela tykkäävät tästä.
  4. Jori85

    Jori85 2nd gear

    Sähkömoottori kuuluu leluihin...;);)
     
    fxsts ja Volvo_5.7 tykkäävät tästä.
  5. golden rocket

    golden rocket Gearhead


    niin no miten sen ny sit ottaa ei mulla ainakaan oo leekoja startin paikalla tai nukke puhaltimen tilalla näist aina selvää ota.
     
  6. rekkamies

    rekkamies Gearhead

    <<-- tuo sit seuraavan kerran 2024:cool:
     
  7. jart$u

    jart$u Gearhead

    Muistakaahan mielessänne kiitellä anne berneriä tästä uudesta laista, vaikkeihan se alkuperäinen ajatus kokonaan katsastusvapaudesta yli 40v. autojen kohdalla toteutunutkaan.
    Selvää lienee ettei nykyisen teatteritaiteen maisteri- dempun ollessa vallassa mitään hyvää autoharrastajalle ei ole tiedossa.
     
  8. tapsah

    tapsah 2nd gear

    kyllähän monet ovat häntä kiitelleetkin, paljosta..
     

Kerro tästä muillekin!