yllättäen 700 laatikossa oleva vamma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja harby, 22.3.2007.

  1. harby

    harby 1st gear

    ny tarvis vähä viisaampien apuja....
    mikä riipoo lodjua lämpimänä?
    kylmänä toimii melkein normaalisti mut het ku laatikko lämpiää kuulostaa siltä et joku on työntäny kissan sinne eikä löydä vaihteita, pakin saa toimimaan ku sammuttaa hetkeks auton...
    uudet öljyt sisällä ajettu 15 kilomertiä, vaihto ens hätään näytti toimivan mut taas oli paluu arkeen... voisko johtua turbiinista?
     
  2. Antti P

    Antti P Gearhead

    Onhan nyt sitä öljyä varmasti riittävästi?
     
  3. harby

    harby 1st gear

    lodju

    kaiken järjen mukaan kyllä, annoin parin päivää rauhassa vanhan valua ja lisäsin seitsemän kahdeksan litraa.. voiko öljy pumppu olla syypää mouruamiseen?
     
  4. ZF

    ZF 1st gear

    öö mittasitko öljymäärän kun looda on lämmin, atf laajenee kun lämpenee ja jos liikaa niin ei toimi oikein ja vaahtoontuu>>looda vaurioituu kun öljylinjoissa on ilmaa joka puristuu kokokoon ja kunnon paineita ei tule servoille.
     
  5. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Jollet ole ajellut aiemmin liian vähillä öljyillä niin veikkaisin että sinulla on siellä 3-4 litraa liikaa öljyä?Jos 700:ssa on oikea öljymäärä(oliko se 10-11litraa,kertokaa kuka muistaa) niin vaihdossa tulee n.4-5 litraa öljyä pois.Automaatti ei tyhjene samoin kuin manuaali loota...
     
  6. Teddy81

    Teddy81 1st gear

    11 litraa menee öljyä kun on laatikko ja turbiini ovat aivan tyhjiä. Eli laatikko ollut irti ja valutettu kaikki pois. Normi öljynvaihdossahan tosiaan ei kaikki pois tule.
     
  7. harby

    harby 1st gear

    lodju

    itse asiassa oli viikon päivät valumassa...
    ei sen enää ole väliä, sano lopullisesti ittesä irti se lodju...
    nyt pitäis saada tietää käykö bensa vehkeessä kiinni ollu th700 laatikko dieselin jatkoks ja mitä eroa niillä on? ois vähä kiire ettei tuu turhaan ostettua bensa vehkeessä kiinni ollutta lodjua....
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Voi pensaversion pistää kiisselin persiiseen kiinni ihan huoletta. Keskipakosäätimen kun otat kiisselitoosasta niin se yleensä riittää!!
     
  9. harby

    harby 1st gear

    lodju

    otin asiasta selvää kaverilta joka elättää itsesä laatikon väsäämisellä, laatikon voi laittaa kiinni dieseliin mut sen on oltava samaa vuos mallia ja se ei tule kestämään pitkään aikaa syytä en saanu selville... syy hajoamiseen löytyy käyttäjästä vaik kilsoja on autossa pakollinen puol miljoonaa... laatikko kävi liian kuumaa ku ajoin motarilla 60-70 kilsaa noin 120km/h... liian vähä öljyä ja laatikko palo....
     

Kerro tästä muillekin!