Youtube sarja: Riding with...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 12.11.2020.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    V8 Thunder Camaroa kokeilemassa KymiRingillä

     
    pe-le tykkää tästä.
  2. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

     
    Mika.V, Tunaman ja pe-le tykkäävät tästä.
  3. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Uutta pätkää American Beauty car showssa vierailusta La Luiskalla
     
    Mika.V tykkää tästä.
  4. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    `55 saa sorkkaraudasta...

     
    Kustom STW, Mika.V ja Tunaman tykkäävät tästä.
  5. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Huutokaupattava Buell
     
  6. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Tuorein video
     
    MTL1 tykkää tästä.
  7. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Tuoretta videoo olis vaihteeksi ulkona!
     
    puna niska ja Tunaman tykkäävät tästä.
  8. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Tunnetko tämän auton?

     
    Mika.V ja artsiracing tykkäävät tästä.
  9. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Väri on vaihtunut. Silloin kun se esiteltiin veeseiskassa, se oli hopeanharmaa.
     
  10. pötkö

    pötkö Gearhead

    Joskus tullut ajettua kilpaa kyseistä autoa vastaan..
     
  11. 383

    383 Gearhead

    Ensi oli flake musta sitten Hopea mustat raidat ja sitten tuli punainen mustilla raidoilla
     
  12. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 3rd gear

    Kyllähän tuo silloin kasista mustana kolahti kuin myös samasta lehdestä musta blower Torino ja Virtasen Ahdin Vette mustana. Ja olihan samassa lehdessä myös keuliva keltainen Valiant:)
    Mutta eniten tulevaa elämää määritti juttu Juban H-Dsta:)
    Oliko ysärin alkua kun yllättäen yllättävässä paikassa tuli punaisena vastaan ja heti kyllä auton tunnisti.
     
    Impala 69 tykkää tästä.
  13. Procharged Vette

    Procharged Vette Gearhead

    En tunne autoa enkä miestä mutta hieno auto ja hieno mies. Mutta, 350/ 620 hv / 185 kmh ei täsmää.

    Vaikka ei itse olisi koskaan ajanut mutta hieman kun perehtyy asiaan, on selvää että tuolla loppunopeudella teholukeman eka numero ajokunnossa on 4. Tätä taustaa vasten olen vuosia ihmetellyt miksi autoharrastaja aina liioittelee tehot pari sataa heppaa yli ?

    Arvostan enemmän tämän tyyppistä keskustelua: " paljonko on heppoja". " en pysty sanomaan lukua kun ei ole mitattu mutta kulki 12,8 niin siitä pystyy laskemaan suunnilleen".
     
  14. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Onhan ne sämpyn penkissä mitattuja heppoja kuitenkin. Yks veto m+s renkailla, eka lähtö kyseiselle kuskille tolla autolla. On tolla menty paljon kovempaakin.
     
    jknR tykkää tästä.
  15. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Jos katsoit videon vähänkään tarkemmalla silmällä, niin siinä kyllä kerrottiin että sytytysennakko oli pudotettu, joten kaikki hepat eivät olleet tässä vedossa käytössä.
     
    LehtinenA, 440Mag ja jknR tykkäävät tästä.
  16. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 3rd gear

    Ja samaisessa kasissa missä Novan esittely löytyy on myös kuva Sämpyn Vette kopiosta mikä Heraldin rungolle oli kaiketi tehty. Ja Ahdin Vette suomen nopeinpana 12.69 vartti.
     
  17. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

    Ei ollut flakea tai mirraa. Pelkkää mustaa... Sekoitat ehkä Vetteen, jossa oli mirraa mustan päällä...
     
  18. aircool

    aircool 3rd gear

    Mun muistin mukaan oli kyllä tavallinen musta.
     
  19. aircool

    aircool 3rd gear

    Tarkastin vuoden - 80 veekasista. Normi musta usealla lakkavarvilla.
     
  20. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Eipä tuosta vedosta pysty mitään päättelee, sytkäennakoita oli laskettu ja vaikka ei olisikaan, niin rata oli märkä, katurenkaat alla, ja vielä kuski ratissa joka tolla ei oo aikasemmin ajanut. Luvut vois olla ihan mitä vaan.

    Mutta se kyllä kiinnostas tietää, mihin lukemiin tuo on ajettu tuolla nykysellä moottorikombinaatiolla sillonku saatu viivalta liikkeelle? Jos tossa pikkulohkossa +600hv niin pitäs sen vähimmillään mennä matalia 11s aikoja ja loppunopeudenkin oltava jossakin 190-200 välissä.
     

Kerro tästä muillekin!