Z28 Camaron th700, 65 Letukkaan

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja janne28, 2.12.2003.

  1. janne28

    janne28 1st gear

    Eli loota 84 camarosta(kaasari 305 kone) ja tarkoitus asentaa se 65 Belairiin (kone 350).Millaisia perävälityksiä tuon vm camarossa?Miten toteutan turbiinin lukituksen?(erillisellä katkasijalla?)Mitä haittaa jos turbiinin lukitus ei oo pelissä?Liittyykö kaasunasennontunnistusvaijeriin(hieno sana)mitään mystistä ja pelaako kick down tuon kautta ainoastaan?Tehon kesto?(käytössä n.250hv).Turbiinin stall 1800rpm ???Loota pelaa hyvin ja vaihtaa tosi napakasti.Kommentteja ja kokemuksia kaivataan.
     
  2. janne28

    janne28 1st gear

  3. capriceman

    capriceman Gearhead

    Moi,

    Jos lukon haluaa toimimaan nopeuden mukaan niin silloin tarvitaan VSS anturia mittarin taakse tai lootan peräosassa tulee olla nopeusanturi. Sitten tarvitaan pieni elektroniikka boxi jolla solenoidia ohjataan, ohjeet löytyy multa.
    Lukon saa myös toimimaan pelkästään 4-vaihteella käyttämällä paineanturia joka löytyy jo lootan venakoneistosta...
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    TH7004R laatikon toiminta on tarkka TV (throttlevalve)-vaijerin säädöstä (ja TV venttiilin jousenpituudesta). Katso uusin Rod&Custom lehti, siinä on hyvää juttua ko laatikon asennuksesta vanhempiin autoihin.
     
  5. janne28

    janne28 1st gear

    Mitä nuo johdot ohjaa/tekee mitkä nyt menee sisään loodan kyljestä?Jos laittaa lukkoturbiinin toimiin vain nelosella venttiilikoneiston kautta,niin onko se millainen homma ja onko laatikolle haittaa jos lukkoturbiini ei toimi?Tuo nopeuden mukaan säätävä systeemi,onko siinä nytkin jokin vastaava kun kiihdyttelin 1 vaihteella niin vaikka ei vaihtanut kepillä kakkoselle.Niin laatikko vaihtoi tuossa5500rpm itse kakkosen pesään.Kaikki tieto ja vinkit otetaan vastaan.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Painless valmistaa jotain settiä tommoseen vanhempi kaasarikone-TH700 svappiin.
     

Kerro tästä muillekin!