ZZ4 sbc alakerta.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja max, 8.9.2008.

  1. max

    max Double Gearhead

    ZZ4 350 alakerta näytti maksavan amerikoissa luokkaa 2550 taalaa.
    mitä on tullu arvon raadille maksamaan vanhan 4-bolt lohkolla ja teräsveiveillä ja akselilla mukaanlukien hypereunikki männät alakerran peruskorjaus.
    tuntus vaan aika houkuttelevalta tällainen uusi alakerta tohon hintaan.juu,juu uskotaan että se on tehtaan linjalla kasaan lätkitty tusinatuote,mutta joka tapauksessa mielestäni harkitsemisen arvonen juttu.
    kommentteja.
     
  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

    No vaikka ois kuinka läiskitty "tehtaanlinjalla" on tohon rahaan aina parempi kuin mikään itse väsätty moneen kertaan koneistettu aihio. Ja varmasti loppupeleissä edullisempi. Plussaa on myös 1 osainen kampuran stefa.
     
  3. max

    max Double Gearhead

    no näin minäkin asian ajattelin.
    mites on kun sattuu olemaan parikin erilaista"gen 1 retrofit roller kärsää" hyllyssä,niin voiko näitä taas käyttää tämän ZZ 4 alakerran kanssa.
     
  4. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Onhan siinä kaikki uutta että sinällään varmasti hyvä ratkaisu verrattuna ainakin että ostaa kaiken yksitellen uutena eli ei ole aihioo mistä lähtee teeskenteleen. Lohkokin on uusi mutta ei niistä pelkkiä kehuja ole kuulunut? Onko "hecho en mehico" valussa jotain onkelmaa?
    Varsinaista oman käden tietoa ei aiheesta ole mutta epäilyttävän usein asia on tullut esille näistä goodwrench-kattiloista puhuessa. Tietysti tuolleen miedossa padassa varmaankin menestyy mutta noin rankemmassa performance käytöstä en tiedä...
    Toisaalta, isoja onkelmia ei kyllä näissä voi esiintyä kun niitä myydään vieläkin :odroll:

    Kyllä retrofit nokkaa voi käyttää mielestäni ihan samanlailla kuin miussakin gen-I koneissa.
     
  5. tapio

    tapio Gearhead

    En missään nimessä alkaisi peruskorjaamaan vanhaa, kun uusia alakertoja on saatavana kohtuuhintaan. ZZ4 on hyvä kone eikä sen tekemisessä ole fuskattu missään kohden. Uskon tämän alakerran olevan hyvä sijoitus.
     
  6. max

    max Double Gearhead

    millähän kertoimella varaosakauppiaat nykyään toimittelee esim.summitista tällaisia mooddoreita.
    GT-95 sulle on priva.
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Jonkin verran tulee seurattua kaikenlaista keskustelua aiheesta ja noiden "ZZ4" yms moottoreiden kanssa en ole kuullut mitään sanomista.

    Tuntuu istuvan melkoisen tiukassa ajatus että "se pitää tehdä itse "... Kyllä nää kotiviritetyt on tähän asti laukeilleet 100-0 verrattuna noihin crate mosiin.
     

Kerro tästä muillekin!