Mobiilikokoontuminen Bembölen kahvituvalla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja buick65, 1.7.2014.

  1. buick65

    buick65 Gearhead

    Joka tiistai heinäkuussa klo 18 alkaen.
    VAPAAMUOTOISET KOKOONTUMISET mobiileilla
    Bembölen Kahvituvalla Espoossa, Bellinmäki 1. Yhtenä tiistaina myös pieni ajo klo 19 alkaen tutustumiskohteeseen.

    Kuvia tältä päivältä: https://www.flickr.com/photos/124657609 ... 412619656/
     
  2. 455STW

    455STW Gearhead

    Tämä taas huomenna. Yritys on valua tontille.
     
  3. kaierkki

    kaierkki Gearhead

  4. drpete

    drpete 3rd gear

    Onpas siellä ollut autoja, varmaan jonkin sortin ennätys? Itsellä jää harmittavasti alkukuu väliin, muta josko loppukuusta sitten.
     
  5. buick65

    buick65 Gearhead

  6. buick65

    buick65 Gearhead

    Huomenna taas!
     
  7. buick65

    buick65 Gearhead

  8. drpete

    drpete 3rd gear

    Jeh, olihan taas hauskaa :) Tällä kertaa olikin ohjelmassa letkassa ajo Espoon automuseolle. Mukavaa vaihtelua. Ens viikko kai vielä, ja sit siirtyy Malmin lentokentälle?
     
  9. buick65

    buick65 Gearhead

    Mun mielestä joo ens viikko vielä bembölessä.
     
  10. kaierkki

    kaierkki Gearhead

    Onko tämä Tiistaina vielä kaffe-stugalla?
     
  11. drpete

    drpete 3rd gear

    Kyllä huomenna vielä pitäisi olla. Mä oon aibnakin :)
     
  12. kaierkki

    kaierkki Gearhead

  13. Vallu

    Vallu Gearhead

    Tänään ilmeisesti Malmin lentoasemalla?
     

Kerro tästä muillekin!