PICK-NICK 2014

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja 56sportcoupe, 30.7.2014.

  1. 56sportcoupe

    56sportcoupe 1st gear

    Sunnuntainahan tuo taas olisi.Tänä vuonna sisääntulotie on yksisuuntainen jo kaupungista tulevien sekä jokioisten tieltä tulevien risteyksestä asti.Tällä koetamme nopeuttaa sisäänajoa.Ruuhkaa tuskin saadaan kokonaan poistettua,ruuhkaa helpottaa tietysti mahdollisimman aikainen saapuminen.Sisään alueelle pääsee heti 06.00 kun portit avataan.Ainakin tällä hetkellä sääennuste lupaa kuumaa päivää,meillä on tarvittaessa vettä muutaman mönkkärin mukana,koetetaan parhaan mukaan tarkkailla jonoja.
    TERVETULOA
     
  2. ViLU

    ViLU Gearhead

    Jep, kattoo jos selvii mestoille ollenkaan tai ajoissa. Viimevuonna oli vähän ruuhkaa, kun varmaan moni muukin mun lisäksi luuli, että sinne pääsee vasta 10-11:00 aikaa sisälle...
     
  3. Bussihousu

    Bussihousu 1st gear

    Picknick ollut aina hyvä tapahtuma ja mukava tunnelma.
    Itse en pääse paikalle, kun lähdetään tänäkin vuonna A-bomberssiin...

    Mutta halusin vaan sanoa, että noi ruuhkat vähenis paljon, jos alueelle pääsisi ns oikeat harrasteautot ja kaikki turhakkeet tuningit ym vanit, jäisi ulos..
    Ja turhaan taas joku pelle alkaa selittää, että kyllä se sämpylä caprice on harrasteauto, niin ehkä omistajalle, mutta ei se edelleenkään täytä kuin normiparkkiksen kriteerit...
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Voitaiskos tänä vuonna jättää väliin tämä perinteinen keskustelu siitä, mikä on kenenkin mielestä harrasteauto ja mikä ei :odroll:
     
  5. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Just meinasin kirjottaa, että mikä kaveri tuo nyt on arvostelemaan esim. vania harrasteautona niinkuin tuossa kirjoituksessa. Ja mikä hän on määrittelemään mikä kuuluu "normiparkkikselle" tai muualle.
    Nämä "oikeiden" autojen harrastajat ja muiden lyttääjät joskus ottaa pattiin aika lujaa.
     
  6. Bussihousu

    Bussihousu 1st gear

    Ihan vaan just siksi kirjoitin, että tähän saataisiin joskus muutos ja loppuisi tämä "kaikki on harrasteautoja" lässytys...
    Ja näin myös enemmän Picknick ja autoparkki tilaa esim. keskinurmelle..

    Ja vielä tuohon, että mikä minä olen arvostelemaan..
    En olekaan mikään arvostelemaan ja ei tämä ole mikään fakta mitä sanon.
    Se on vaan mielipiteeni ja tähän toivoisin muutosta, mutta jos muut sitä mieltä, että esim. 87 vuoden vitun ruma vani on harrasteauto ja vaatii päästä koko kansan ihmeteltäväksi, niin näin se sitten on. :)
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Bussihousu ei ole näköjään tohtinut profiiliinsa laittaa millä itse ajaa. Mutta varmasti jollain paljon hohdokkaammalla kuin vitun rumalla vanilla. Minä tulen tänä vuonna paikalle juurikin sämpylä-Capricella ja se että ohjataanko se parkkipaikalle vai kentälle, on järjestysmiehen käsissä.
     
  8. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...kaikki -75 jälkeen tehdyt autot on käyttöautoja... :)
    Asiaan. Onkohan riksusta lähdössä letkaa Forssaa päitten?
     
  9. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Olikos tässä nyt takana, että Chevyt on käyttöautoja? :poff:
    No, luulen että avoChallengerilla pääsen pelipaikalle, vaikka niitä on siellä tylsyyteen asti. Fiat SuperMirafiorilla voisi tehdä tiukkaa, vaikka niitä tuskin tulee sinne yhtään jos en omaa tuo.

    Mutta sinänsä ihan sama mulle, järjestäjä tekee JUST niinkuin itse haluaa. Toivotaan että lämpöhalvaus ei pääse iskemään.

    Ja kun ajetaan pois, niin koittakaa jättää siihen takana olevaan nurmikentän aukkoon semmonen kolo että pääsee ohitse, tuo tuppaa tukkimaan koko liikenteen kun joku veivaa siinä autoaan nurmikon puolelle josta joku muu haluaa pois. Ja menkää ohi jos pääsee älkääkä jääkö ihmettelemään.

    Eräänkin kerran meinannut auto keittää jonotellessa, nyt jätän viisaana valmiiksi tuon kolosen toiselle puolen, lähelle poistumiväylää.
     
  10. 69

    69 Gearhead

    Bussihousu puhuu totta
     
  11. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Olis jees jos hyvinkäältäkin saatais joku letka liikenteeseen? Ite meibasin tulla jos lenssu ei pahene
     
  12. Karck

    Karck 3rd gear

    Annetaan vähän narua hei. 1978-> :lol:

    Mä tuun pilaamaan Riksun letkan ainakin. Eiköhän se lähe tavan mukaan ABC:lta.
     
  13. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Mihinkähän luokkaan 80-lukuisella museojenkillä osallistuisi?
    Kannattaako edes tuoda arvioitavaksi :soosoo: :wink:
     
  14. Make.S

    Make.S Gearhead

    Demolition derpyyn...?
    Nyt salaista epävirallista tietoa.
    Ilmeisesti riksun abc:tä lähtee ryhmärämä Worssaan nollakahdeksansaataa. Roger that.
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Eipä tuo raakkaaminen ruuhkaa sisääntuloteiltä poista, kun samoja ruuhkaisia väyliä pitkin ajetaan niin harrastealueelle kuin parkkipaikoillekin.
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Ei ole vielä otettu mukaan 80-lukua arvosteluluokaksi. Aika sille alkaa pikku hiljaaolla, sillä jo viidettä vuotta on 80-luvun auto voitu museokatsastaa.
     
  17. Bussihousu

    Bussihousu 1st gear



    No kyllä osuit oikeaa..... Eli paljon hohdokkaammalla 50-luvun Pontiakilla ja myös 30-lukulaista löytyy...
    Toisena käyttiksenä on 60 lukulainen tusina euroauto, jolla en edes viitsisi raviradalle yrittää, vaikka kyllä se sinne euro puolelle pääsisi..
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mitähän kiksejä tuo toisten harrastajien tekemisien dissaaminen tuo joillekin?
     
  19. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Se on monelle sitä oman erinomaisuutensa korostusta tai jotain?
    Mulle on sinänsä ihan vitun sama onko joku uuuuu 30-lukulainen auto tai se 89 vani, mutta varmaan siinä on se perusajatus sama eli se amerikkalaisen auton harrastaminen.
    Mut niinkun tuossa jo todettiin se on niiden järjestysmiesten käsissä mikä auto ohjataan mihinkin, niille varmaan voi mennä valittamaan jos siellä kentällä joku vani tai caprice häiritsee?
     
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jos ei ole itse saanut (riittävästi) kehuja ja positiivista huomiota, niin lohduttaa jos kaverilla menee vielä huonommin. Ellei mene, yritetään saada se ainakin näyttämään siltä.

    Emmätiiä. Itse yritän ymmärtää muiden (laillisia) harrastuksia ja ellen siinä onnistu, niin yritän ainakin pitää trupani kiinni ja näppiksen kurissa - siinä viimeistään onnistun melkein aina ;-)

    Mutta itse asiaan, niin eipä taida tulla tänäkään vuonna lähdettyä, viimeksi visiin 2006 tai jotain. Liian kaukana ja tullut muutenkin reissattua Olssilla aikalailla. Nykyään laiskistunut niin että harrastetapahtumat pitää olla 100 km säteellä että viitsii lähteä. Tai no kävinhän mää Kokkolassa, mutta sekin on 100 km säteellä anoppilasta. Ja liian kuumaakin on.

    Mutta pitäkäähän työ muut hyvät pippalot. Paitsi tietysti jos on vääränlaista kalustoa eksynyt kentälle, sittenhän se ei onnistu ;-)
     

Kerro tästä muillekin!