vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. ministeri

    ministeri 3rd gear

    Vahvoja kuminpoltto suorituksia jokohan tänä vuona napsahtaa.
     
  2. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Äijillä on ranteet ruosteessa talven jäljiltä :) Ite en kehtais lähtee kylmiltään koittaan tuoreella autolla moista suoritusta. Saas nähä monta hidastetta on lisää ens kesänä. Ei vaa, hieno meininki muuten ja kiva nähä uusia ennen näkemättömiä tuotoksia.
     
  3. 63S88

    63S88 Gearhead

    Kyllähän tuolla näköjään Maija saisi päivystää cruising iltaisin. Muutama hyvä esimerkki nähtävillä tuolla videolla miksi...
     
  4. rb

    rb Double Gearhead

    Poliisitaloa vastapäätä on parkkipaikka.

    Kruisailkaa ensikuussa sinne, joilla niitä kokoajan on ikävä.
     
  5. 63S88

    63S88 Gearhead

    Ja Herra rb on oikeasti sitä mieltä että kaikki videolla nähty oli kaikille turvallista? Heh! :)
     
  6. Ajaja

    Ajaja 2nd gear

    Jos ne vehkeet ei pysy käsissä niin kävellen paikalle. Perkele mitä idiootteja
     
  7. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Just, lisää tollasia ajosuorituksia, niin varmasti sattuu kohta jotain :soosoo:

    Toisaalta voihan sen tehdä noinkin kun tuo videon oranssi Supra, savua ei tule mistään muualta kun pakoputkesta ja sieltä sitäkin enemmän...kunnon öljypoltin :rotfl: :rotfl:
     
  8. Make.S

    Make.S Gearhead

    Tuntuhan siinä suprassa olevan ruuti kuivaa.
     
  9. 1320

    1320 Gearhead

    Eipä kestä, hauskahan tuolla on ajella. :wink: Komea kuva tosiaan, eikai haittaa jos pistän tietokoneen taustakuvaksi tuon?
     
  10. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    pitääkö tuommoista edes kysyä? :) kyllä muutama sun kuvakin on eksynyt mun taustakuvien joukkoon :D
     
  11. 1320

    1320 Gearhead

    Heh, ei sitä aina tiedä mistä joku menettää yöunensa... :lol:
     
  12. G20

    G20 Gearhead

    Näimpä.. Joku karvakäsi muistaakseni toissa kesänä riipaisi tulilinnun samassa kohtaa kanttariin kuin rodi. Nytkin näkyi kaikenlaista yritystä milloin vasten kanttikiveä ja milloin ohjaamo täynnä käsiä videollakin kohdassa 5.14 eli "näyttäviä" poistumisia..? :odroll:

    Paikalla oli mm. laite mikä kulkee tasaisesti 11 puolelle vartilla, ihme ettei sillä ollut minkäänlaista tarvetta elvistellä? :wink:
     
  13. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Reippaan näköistä menoa oli hetkittäin... ihan viihdyttävää mutta ihan heti en olis menossa siihen jalkakäytävälle tai nurtsin reunalle päivystää sutiiko se rengas vai ei... mutta tosta oikein sijoitetusta autosta käsin näki ihan tarpeeks ja oli lämminkin! :)

    [​IMG]

    Ehkä vähän malttia niihin suditteluihin, jättäkää ne vauhdit ja sladittelut pois niin vanteetkin kestää paremmin eikä tarvii sit niska kyyryssä lähtee himaan kesken illan. :rotfl: typerän näköistä se sutimisen jälkeinen autoslaalomi!
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ PROvolvoilija kirjoittaa täyttä asiaa! Oon tota joskus ite pelännyt että joltain lähtee lapasesta. Pari läheltä piti tilannetta oon nähny.
     
  15. H.V.R

    H.V.R 3rd gear

    Eniten kauhistutti ne lapset jotka poukkoili siinä tiellä ja muutenki pienet ihmiset jotka on siinä ihan tien vieressä. Ne kun ei välttämättä niin hyvin tajua jos auto lähtee lapasesta ku aikuiset joten ne ei osaa varoa sitäkään vähää.
     
  16. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    mua ärsyttää se että siinä on aina jtn lapsia kiljumassa jokaisele autolle että "polta kumii!" kohteella ei oo väliä vaikka se ois alkuperäinen t-fordi 1910
     
  17. Z(etor)71

    Z(etor)71 3rd gear

    Nämä samat juniorit saattavat kirjoitella tulevaisuudessa tuonne :D .
    viewtopic.php?f=2&t=106321

    Sinänsä itseäkin kauhistuttaa poukkoilevat lapset ja liikenne... missä muodossa tahansa.
    Mun kulkineelle pienemmät huutelee:" monsteliauto, monsteliauto"... :rotfl:
     
  18. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    mut tartutti 2000-luvun alussa '62 chrysler newport joka myytiinkin sitten aika pian sen jälkeen. Tartunta parani mutta puhkesi uudelleen kun näin vanhan kuvan siitä toissa vuonna :)
     
  19. jan13

    jan13 2nd gear

    Ei uskaltanut?

    Kyllähän se kuminpoltto ym. sudittelu on kuulunut kokoontumisiin iät ajat ja sais mun puolesta jatkua hamaan tulevaisuuteen. Se mihin vois kiinnittää huomiota on se katsomispaikka. Jos on selvää että esim just toi risteys tai suoranpätkä toimii burnisalustana niin jää jalkaisin tarpeeksi kauaks siitä ja ohjeistaa muitakin katsojia siirtymään hieman kauemmas jotka itse siihen ajatteluun ei kykene.
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ Höpö höpö! Nopean ei tarvi Elvistellä ja fiksu kun noin nopealla alkanut leikkimään.
     

Kerro tästä muillekin!