Kiihdytystestipäivät Ylivieskan Lentokentällä 8.8 2015

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kulkuri, 3.8.2015.

  1. Kulkuri

    Kulkuri 3rd gear

    Ylivieskassa tapahtuu.

    [​IMG]

    Ja tässä tämän hetkinen ennuste ja hyvältä näyttää 8)

    [​IMG]

    Kaikki mukaan.
     
  2. studio57

    studio57 Gearhead

    onko lippukisat vai kuusella?
     
  3. Kulkuri

    Kulkuri 3rd gear

    Kuusella ja aikakortin saa joka vedosta
     
  4. studio57

    studio57 Gearhead

    Onkos siellä jo ihmisiä mestoilla,miltä sää näyttää?
     
  5. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kuulemma komialle näyttää keli 8) Ei muuta kuin paikanpäälle kuka pääsee, itse en pääse :(
     
  6. dust3r

    dust3r 3rd gear

    Olin kentällä myymässä parkkimaksua, 5e auto ihmiset ilman. Silti noin kolmasosa sluibasi tai ainakin tietoisesti väistivät maksamisen. Ja sitten kysellään, miksi ei järjestetä mitään ikinä ja lässyti lässyti. HEI HALOO IHMISET.
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    Ei näkyny lipunmyyjiä missään, oltais toki maksettu. Harmillisesti oli laitteet rikki ja ooteltiin tunnin verran syöden pyttipannua ja lähettiin ajeleen takas kotia. Oletettiin et tuon teknisen vian takia ei enään maksua peritty
     
  8. XVD

    XVD Gearhead

    Joo lipunmyynti lopetettiin vähä ennen tuota häiriötä. Mut niitä hiihteliöitä oli kokopäivän....
     
  9. studio57

    studio57 Gearhead

    Jaa jaa.. Kiitos kuitenkin järjestäjille
     
  10. viridia

    viridia Gearhead

    Voisiko joku laittaa minun sähköpostiin dartin nro 811 aikakortin viimeisestä lähdöstä (neljäs lähtö). Jäi saamatta ilmeisesti tulostus ongelmien takia ja kerkesin lähteä jo kotiin..

    ossi.lappalainen@outlook.com
     
  11. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  12. studio57

    studio57 Gearhead

    Toi oli upea!
     
  13. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  14. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  15. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  16. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  17. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ongelmat oli itse tietokoneen kanssa ja tulokset jäi sinne rikkinäiselle kovalevylle. Valitettavasti niitä ei enää sieltä saa. :(
     

Kerro tästä muillekin!