LINTTA Meet X 3-5.6 2016

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja apukuski, 20.1.2016.

  1. apukuski

    apukuski Gearhead

    Kymmenes Lintta Meet lähestyy. Paikka pysyy kerrankin samana kun viime vuonna koska ei saatu porttikieltoa tälle leirintäalueelle. Ahvenlampi Camping,Saarijärvellä.
    Sama sekava meininki kun aikasempina vuosina eli amerikan autoja, hyvää musiikkia, humalaisia ihmisiä ja rentoa meininkiä. Mitä muuta sitä viikonlopulta voi toivoa.
    Liput 20e viikonloppu.
    Mökkivuokraukset numerosta 0400-505768 tai netistä www.ahvenlampicamping.net Mökkien varauksessa kannattaa olla nopea koska ne yleensä menevät nopeasti. Bändejä ei ole vielä päätetty mutta niistä tietoa myöhemmin.
    Järjestäjä: Atmosphere Destroyers Car Club Ry
     
  2. Elky70

    Elky70 Gearhead

  3. apukuski

    apukuski Gearhead

    Bändit varmistui
    Perjantaina: Flying Flick Knives sekä Galaxie
    Lauantaina: Poor Fellas sekä Hasta La Vista Social Club
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  5. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    Hieno homma ku joku kehtaa viel tännekin pistää kuvia! :) kaikki kun ee ole sielä vitun facebuukissa vae oonko minä ainut joka ei oo sielä.? :( tulipahan käytyä lintassa pitkästä aikaa ja oli ihan lystivä että kiitosta vua järjestävälle urheilu seuralle! :D
     
  6. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    ^
    Kiitoksia.
    Minua hiukkasen sieppaa nykyisin vallalla oleva suuntaus, jossa Overdrivelle ei oikein tahdo tulla enää tietoa + kuvia tapahtumista, vaan "kaikki" jää tuonne Veisboogiewoogien puolelle.
    Yritän tulevaisuudessakin häiriköidä ja levittää löytämääni infoa eri tapahtumista, vaikkei niiden järjestämisen kanssa olisikaan mitään tekemistä. :rolleyes:
     
    Elky70 ja Herje tykkäävät tästä.
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Puavot, Vuokralaiset ja muut ei muuta ku Veissailemaan. Ei siellä tarvihe muuta tehä ku kahtoo vaikka sitten niitä kuvia... Tosin mieluummin minäki tämän kautta niitä kahtelen.:eek:
     
    Vuokralainen tykkää tästä.
  8. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Mä taas yritän kerätä mistä milloin linkkejä noihin kuviin ja postaan sitten niitä tonne: http://jenkkiautotapahtumat.blogspot.com/
     
    Marklin ja Herje tykkäävät tästä.
  9. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Ei se vitun veispuukki antanu minun liittyä . Herjasi jotai nimestä. Vittu olokoon.
    Pääasia et saapi kytätä linttis kuvatuksia täälläki oodeella.
    Kiitos.
     
    Muokattu: 24.6.2016
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No joo se on semmonen paikka kyllä. Ei kelepaa s-posti osotteet eikä mitkään.
     

Kerro tästä muillekin!