Vectra C 2.2 lämpösellä säällä käyntiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kippis, 12.11.2014.

  1. kippis

    kippis Gearhead

    käyttöpirssi vaihettu ja on ns. eka diiseli mikä mulla on.
    noissa ominaisuutena kai se että hehku lähtee päälle vasta noin +3 asteen tienoilla, sitä lämpösemmällä säällä sahuuttaa toooosi pitkääään että lähtee käyntiin.
    ongelmana ei ole se etteikö auto "kuumana" lähtis käyntiin ilman hehkua vaan se että jos ilma on esim. +10 ja kone kylmä niin silloin on jo ongelmia havaittavissa. miksei voi aina olla noi hehkut käytössä ?
    jotkut on nappivirityksiäkin tehny että on saanu hehkuttaa aina kun on tarvis...
    jäähdyttimessäkö se anturi on mikä arpoo millon hehkutetaan ja millon ei?

    http://www.keltainenporssi.fi/search/au ... uage_id=fi

    tollanen hehkurele löytyy
     
  2. kippis

    kippis Gearhead

  3. äksy

    äksy 1st gear

    Jotain on tuolla- http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... c+hehku%2A ja http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic ... A#p2141179 ja vielä http://www.opelclubfinland.fi/viewforum.php?f=35 :eek:
     
  4. kippis

    kippis Gearhead

    kiitti äksy, jos kokeilee tuota moottorinohjausyksikön päivitystä ens hätään
     
  5. kippis

    kippis Gearhead

    tuli laitettua lohkolämmitin. lämmittää näköjään sen verran konetta että hehku ei lähe päälle enää edes pakkasella, mut hyvin pärähtää ilman sitäkin käymään. tarvis joku päivä mennä kattoo ne päivitysjutut vielä...
     
  6. kippis

    kippis Gearhead

    ei tullu apuja päivityksestä, olikin jo uusin tossa.
    hinnasta sen verran että 60 e pelkkä tarkastus ja jos olis päivittäny uudempaan niin olis 90 e köyhempi.
    ootellaan ilmastonlämpenemistä ja katotaaan josko laittaa napin kabiininpuolelle tai sitten vastuksen lämpöanturiin tietokonetta huiputtaa.
     
  7. fmila

    fmila Gearhead

    Ettei vaan olis suuttimien ylivuotoletkuissa vuotoja? Koitas lähteekö paremmin käyntiin kun pysäköit nokan alamäkeen päin? Sit kun laitat nokan ylämäkeen niin ei meinaa lähtee lainkaan? Kyllä noi yleensä on hyvin lähteneet kun kunnossa ovat.

    t.AM
     
  8. kippis

    kippis Gearhead

    tarviikin tutkia noi seuraavaks. kiitti vinkistä.
     

Kerro tästä muillekin!