Buick Park Avenue (`94) A/C:n näyttö Celsiuksiksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 19.3.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tällä hetkellä näyttää lukemat siis fahrenheitteina,mutta koskapa näytöstä löytyy tummana myös C -merkki,niin siihen saanee päälle myös meikäläiset asteet. Mitään C/F -nappulaa en ole autosta löytänyt,joten tod.näk kyseessä on jonkinlainen "käynnistettyäsi auton sinun tulee 10 sek sisään painaa nappuloita a,b ja c järjestyksessä vaihtaaksesi aste-yksikköä" tms..

    Kysymys kuuluukin, mikä tämä sarja todellisuudessa on? (yritin netistä etsiä,mutta eihän se vanha löytänyt muuta kuin samanlaisia uteluita ilman vastauksia)

    Kiitos jo etukäteen
     
  2. lesabre

    lesabre 1st gear

    Äskeinen siis olin minä! ei aina muista innostuksissaan chekata itseään sisään..
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Käyttöohjekirja?
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Selattu noin 55 kertaan läpi, ei sanaakaan asiasta.

    Apua kaivataan edelleen..
     
  5. lesabre

    lesabre 1st gear

    Hittolainen...Siis minä edelleen
     

Kerro tästä muillekin!