rysy pimeänä!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Oldman, 28.3.2005.

  1. Oldman

    Oldman 1st gear

    olisko akku kaput, kun ei starttaa vaikka antaa lisä virtaa, vai jossain oikari. kiitän neuvoista jo etukäteen.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja sitten viellä asiaa. olisko o:lan tai lahden lähellä ketään joka ymmärtäisi autosähköistä. itse kun olen sähköhommissa tumpelo.
     
  3. Oldman

    Oldman 1st gear

    minä tuo edellinenkin. unohtu taas kirjautua. :x
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Irrota akunnapojen liittimet, putsaa niitä sekä napoja vähän ja kytke takaisin. Tuollaista ilmenee auton seisomisen jälkeen, jos liittimet ja navat hapettuneet. Katso myös, ettei startin herätejohto ole irronnut vahingossa. Jotkut ovat vetäneet sen suoraan akulle. Jos sulla on ollut startin rele irti, olethan varmasti laittanut kaikki piuhat takaisin kiinni?
     
  5. Oldman

    Oldman 1st gear

    kaikki kiinni on.
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mikä auto? Onko automaatti vai manuaali? Palaako valot? Naksahtaako kun käännät avainta? Oletko tehnyt jotain sähköille?
    Tarkennusta kysymyksiin olis helpompi neuvoa. Kun voi poistaa itsestäänselvyydet.
     

Kerro tästä muillekin!