Oldsmobile sähköikkuna

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 28.3.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tämä on nyt ehkäpä tyhmä kysymys, mutta kysynpä nyt kuitenkin...

    Eli Oldsmobile Custom Cruiser 84 ajajan puoleinen sähköikkuna reistailee. Olisi tarkoitus ottaa pois ovipahvi sun muuta että pääsisi käsiksi nostajamoottoriin....

    Haynes:in repair manual eepoksen mukaan pitäisi irroittaa sähköikkunan katkaisija, mutta kun mä katselin sitä kytkinhässäkkää niin sehän näyttäisi siltä kuin se olisi vain yksi iso osa...

    Miten oikein se katkaisija pitäisi irroittaa. Kysymyksessä on semmoinen katkaisija missä on 4 osaa, eli yksi per ikkuna.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Johdossa on liitin , joka irtoaa ihan vetämällä/ ja jos on kynsi, nin kynsi nostamalla ja vetämällä..
     
  3. Stone

    Stone 3rd gear

    Älä sitte vaan sitä rupea repimällä irrottamaan! :soosoo: :mad:

    Katkasijat on ainakin -86 mallissa yhtenäisessä levyssä kiinni, parilla ruuvilla kukin. Itse katkaisijassa on johtimia muistaakseni viisi kussakin, joka johtimen päässä "apico" liitin joka irtoaa nostamalla, kunhan katkaisimen pohjalevyn aukaisee. Se on suljettu muovisella kierrettävällä nupilla ja parilla kynnellä.

    Muista sitte ottaa vaikka kuva siitä johtojärjestyksestä! Muutenkin on syytä vähän merkkailla, mikä piuhanippu on minkäkin lasin katkasija. Mutta tää pitäs olla muutenkin kaikkien tiedossa...DOH! :odroll:
     
  4. Olazabal

    Olazabal 1st gear

    Juuri niinkuin tuossa edellä sanottiin.
    Itse olen sitä mieltä, että vika on tod.näk. katkaisijassa. Yleismittarilla selviää, kun testaa katkaisijan. Niitä koskettimia voi vähän "säätää", omassa tämä auttoi.

    Älä liikaa, ettei mene oikariin.
     

Kerro tästä muillekin!