Mitä Caprice Classicin ALDL:stä saa ulos(vm 1987.kaasutin)?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja leadsticks, 29.3.2005.

  1. leadsticks

    leadsticks 3rd gear

    Saako esimerkiksi selville milloin lootan lukko kytkeytyy päälle? Ajatuksena olisi laittaa pieni ledi loistamaan kun lukko on päällä.
    Mitäs muuta huttuva?
     
  2. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Re: Mitä Caprice Classicin ALDL:stä saa ulos(vm 1987.kaasuti

    Eipä tota taida saada ALDL -liittimestä ulos ilman tiesikkaa ja ohjelmistoa välissä :odroll: . Helpompi on varastaa sähkö ledille siitä laatikolle ECM:stä menevästä turbiinilukkoa ohjaavasta piuhasta..

    Niiden piuhojen värit on käyty läpi täällä noissa useissa lukkoturbiinikeskusteluissa...


    Ja kyllä sen lukonkytkeytymisen oppii tuntemaan , kun vaan ajelee ..
     
  3. leadsticks

    leadsticks 3rd gear

    juu tunteehan sen millon se menee päälle, mutta näkis millon se kytkeytyy pois päältä. Koitanpa penkasta noita aikasempia threadeja sitten tosta kaappauksesta.

    Niin tosiaan kaapelin oon tehnyt ja softakin löytyy, en oo vaan kokeillut kun jotenkin jäänyt semmonen kuva että kaasarimallista ei sitten saisi mitään ulos?
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    No voi hyssykät.. Kyllä suurimman osan tiedoista saa .. Kaapeli kytketään vain erilailla toinen A-terminaalin, mutta toinen ei äärimmäiseen vasempaan kuten Tbi-koneissa vaan siihen seuraavaan oikealle.. :soosoo:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mittaa diagnostiikka liittimestä A-F välistä yleismittarilla V-asennossa.
    Kun mittari näyttää lähellä nollaa volttia niin lukko on päällä, jos vaan et seiso jarrupolkimen päällä.
     

Kerro tästä muillekin!