Vilkku ei palauta.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Löyly, 27.4.2005.

  1. Löyly

    Löyly 1st gear

    Missä mahdollisesti vois olla vika? Onko korjattavissa vai pitääkö ostaa uus?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ratti irti ja uusi vilkkukytkin paikoilleen.. Se kytkin runkoineen on muovia eikä maksa paljoa. Samalla vaivalla kun otat ratin ja rattilukonrattaan pois vaihdat uuden. Tekohengitämisesä ei ole järkeä, ellet halua purkaa rattia pois viikoittain? Ja toi palautuksen katoaminen on sen kytkimen tyyppivika/kulumisvika.. Eikun uusiksi.

    Ja muista rasvata se kytkin kunnolla.. Mulla päästi savua kun rasvat olivat kuivuneet ja jouduin kiskomaan somman pois huomatakseni vain rasvan puutteen..
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No höpö höpö, tarvii mitään katkaisijaa vaihtaa. Uudet palautusjouset kun laittaa niin sillä paranee.

    Nyybin kiusaksi maksullinen ilmoitus: Palautusjousia (sekä vasemman että oikean) löytyy hyllystä. Ja ovat halvempia kuin koko katkaisija + helpompia vaihtaa kuin katkaisija!!
     
  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Molempien edellisten kiusaksi.
    Ota se ratti pois ja katso mitä siellä on rikkoutunut vasta tämänjälkeen tilaa osat. Omissa projekteissa ollut molempia vikoja.
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Yleisin vika GM-autoissa on ollut että vasen puoli ei palauta. Jousi on ollut aina poikki!!
    Syynä siihen on todennäköisesti ollut se että kuski roikkuu ratissa, jolloin rattiakseli painuu alemmas ja palautinkeikäle painaa jousta liian paljon ja se menee poikki!!
     
  6. Löyly

    Löyly 1st gear

    Jees kiitoksia
     
  7. neliveto

    neliveto 1st gear

    Ne palautinjouset maksaa muuten 9€ pari. Vaihto on melko helppo projekti. Tein sen muuten juuri viime viikonloppuna.
     
  8. Löyly

    Löyly 1st gear

    Miten sait ratin irti? Missä järjestyksessä sujuu helpoiten?
     
  9. jart$u

    jart$u Gearhead

    minä laittaisin syyksi maan vetovoiman. kato kun se vasemman puolen jousi joutuu "nostamaan" vilkkuviiksen ja oikean puoleinen vaan pudottaa sen. voi tosin olla että tääkin teoria kusee, mutta se vois olla yksi syy.
     
  10. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Voi olla tuokin syynä tai molemmat, who knows??? :D
     

Kerro tästä muillekin!