Sytytyksen ajotus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Savis, 5.5.2005.

  1. Savis

    Savis Gearhead

    Miten on mahdollista, että nolla merkki on nollassa dampperissa, mutta pyörijä onkin kutos pytyn sytytysvaihesäa? Ykkös pytty on yläkuolokohdassa. Eikö pitäisi pyörijä olla ykkös pytyn sytytyksessä? :oops:
     
  2. skylark71

    skylark71 Gearhead

    pyöritä kampiakselia kierros vielä niin sitten on ykkösessä sytkä ja kutosessa poisto, nokka-akseli kun menee kerran ympäri, niin kampuran pitää kiertää kaksikertaa ( ykkönen ja kutonen on samaan aikaan ylhäällä)
     
  3. Savis

    Savis Gearhead

    Unohdin mainita, että kyseessä on v8 kone. Toimiiko toi myös kasissa noin.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Just siinä
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Nelitahti tekniikka on sitten ihmeellistä. Se pyörii sittenkin sanoi entinenkin virittäjä Leonardo
     
  6. Savis

    Savis Gearhead

    Kumman mukaan sytytysennakko laitetaan dampperissa olevan asteikon vai
    nokka-akselin kopassa olevan asteikon mukaan. Kyse 360 kone. :eek:
     
  7. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Damperi.
     

Kerro tästä muillekin!