TPS anturi huijaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja e.t.i, 29.5.2005.

  1. e.t.i

    e.t.i Gearhead

    löytyykö tietoa kun oma ei riitä?

    eli mihin muuhun chevy van g 20 -91 diesel tarvii tota kaasuläpän asento tietoa kun turbiini lukolle. aattelin jos nuukana syöttäis sille jatkuvan tyhjäkäynti tiedon eli 1 voltin. Siitä kuluneesta anturista tulee keskeltä 5 volttia jolloin kone luulee et mennään torvi auki ja tiputtaa lukon pois(eikö)? sais tolleen halvalla korjattua (jos onnistuu)
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    nuukanahan vois käydä ostamassa BEBEK elektroniikkaliikkeestä potentiometrin tai liukusäätimen sopivilla kiloohmeilla varustettu, mikä on alkuperäinen?

    No tämän sitten virittelis jotenkin kaasuvivustoon, eikä maksa paljoo.
     
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Tahtoo olla niin että nämä halvat korjaukset aiheuttavat vi***n kalliin vian. Pistä uusi asiallinen osa rikkoutuneen tilalle ennenkuin tuhoat jotain tarpeellista. Toi vieraan esittämä potikka on parempi kuin jatkuva tasainen, eihän se kaakupolkimen asentokaan ole paikallaan ajaessasi.
     
  4. e.t.i

    e.t.i Gearhead

    kysymykseni idea oli että mihin diesel kone tarvii sitä kaasun asento tietoa.
    kun eihän diesel säädä esim. (sytytystä tms.) tolla tiedolla.(esim. jetronic LE2
    säätää bensa määrää ja sytytystä yhdessä ilmamäärämittarin kanssa.) en ole vielä tehnyt mitään viritystä olen vain utelias
     
  5. Kartsu

    Kartsu Double Gearhead

    Äkkiä tulis ainakin se mieleen että kiihdyttäessä se lukko ei aukea sillä yhdellä voltilla ja voi olla se kiihdytys sen mukainen.
    Jos nyt dieselistä puhuttaessa voi käyttää sanaa "kiihdytys" :oops:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aivan oikein! tämä ohjaa turpiinin lukkoa yhdessä moottorin pyörintä tunnistimen kanssa. Jos jompi kumpi puuttuu tai on rikki, ei lukkokaan pelaa.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    SIIS amerikanmies on virittänyt TPS vai ohjatakseen turbiinilukkoa? jotenkin tuntuu et on aika vaikee tyyli. eikö sitä kaasun asento tietoa tarvi mikään muu laite tms. koko koneessa.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tämä koskee siis dieseliä! bensa vehkeessä tilaane on taas toinen..
     
  9. Havu

    Havu 1st gear

    Ja VSS:ltä (nopeusanturilta)..
     
  10. Hexa

    Hexa 1st gear

    Millähän tuotemerkeillä ja -numeroilla TPS ja VSS mahtavat löytyä esimerkiksi Racers Placen luettelosta? Siis nimenomaan 6,2 dieselin sydeemit.
     

Kerro tästä muillekin!