tbi kytkentä camaroon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kehaukk, 8.6.2005.

  1. kehaukk

    kehaukk Gearhead

    motti ja sähkö laitteet, boksi on 95 vanista 5.7 2 piste tbi, ja ne pitäis saada 88,camaroon kytkettyä. miten saan kuvat tähän?[/img]
     
  2. WTF

    WTF Gearhead

    Netistä jos haet niin katso ecm numero siitä vanin boksisita ja haet sen perusteella netistä johdotuskaaviot.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tossa Vanissa on tod.näk 16144288 numeroinen boxi ja sillä ohjataan myös 4L80E vaihdetoosaa ja turhia piuhoja on vitusti. Voisi päästä pikkasen helpommalla jos löydät 1227747 boxin joka löytyy -86 -91 lähes jokaisesta TBI autosta.

    P.S. mulla on ylimääräinen boxi Magaruuttauksen jäljiltä!

    TÄSSÄ on 747 boxin sähkökuvat!
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on jo sähkökaaviot ja 1227747 boxi - nyt on ongelmana vain se että en saa selväksi mitkä Vanin piuhat ovat niitä ylimääräisiä...??

    Mulla ois digi-kuviakin niistä mutta en oo mikään tietokone-expertti joten en osaa tuoda niitä tälle sivustolle :cry:

    Tässä ois lista "ylimääräisten" piuhojen väreistä - osaisko joku niiden perusteella kertoa mihin ne kuuluvat vai kuuluvatko mihinkään:
    vihreä (tai t.vih, litteä liitin päässä)
    rus/valk
    purpp (tai lila)
    pink/musta (2 samanlaista johtoa)
    keltarus (engl.= tan)
    oranssi (paksuhko)
    oranssi/musta (ohut)
    v.pun (ei pink)
    t.rus
    oranssi
    mus/valk

    Voisin tarvita myös GM - Chevy -maahantuojan yhteystietoja kun GM:n nettisivulla mainitaan Chevyt mutta kotisivut on vain Saabista ja Opelista !

    Jos luulet voivasi neuvoa mua em. digi-kuvien perusteella voidaan vaihtaa yhteystietoja YV:n sivuilla jolloin pystyn liittämään eemeliin ko. kuvat - muutoin voitte vastata tällä sivustolla

    OLEN KAIKESTA INFOSTA KIITOLLINEN !
     
  5. kehaukk

    kehaukk Gearhead

    Taisin unohtaa äsken kirjautua sisälle ja tulin vastanneeksi itelleni (tyhmä minä !) Tarttisin siis tietoja minkä väriset Vanin piuhat ovat niitä ylimääräisiä, jne - eli vastauksia viestiin, jonka näyttää "vieras" kirjoittaneen... toivottavasti edes tää viesti menee oikein !?
    terv. kehaukk
     

Kerro tästä muillekin!