Ylläpito apua!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja WBBC, 9.6.2005.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mä menin laittamaan vahingossa liian pitkän linkin tohon "starttausvaikeuksia" aiheeseen.

    APUA!
     
  2. ViLU

    ViLU Gearhead

    Linkitä vaikka se suojus sana...

    Vaikka näin Suojus
     
  3. Stone

    Stone 3rd gear

    Juu-u, tais olla pisin linkki minkä olen nähny :)

    No eipä tuo nyt vielä silti koko foorumia kaada!
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    autoin. tuhoa oma postaus nyt jos haluat.
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Voiko joku kertoa kuinka oma viesti poistetaan.

    En nimittäin löydä "muokkaa" kohtaa mistään.


    Onko MAC ja PC erilaisia tässä suhteessa. Mulla on MAC?


    Voi saatana että voi ihminen olla tyhmä!
     
  6. Stone

    Stone 3rd gear

    Tjaa, se voi johtua siitä MACin selaimesta, ettei nämä php-serverin linkit, eli tässä tapauksessa toimintonapit näy ihan oikein. Päivitä selaimesi, mikä se nyt siinä MAC-OS:ssä onkaan, uudempaan jos mahdollista tai kirjaudu jostain Win-koneelta tänne ja tee sitten haluamasi muutokset. Niin ja viestiä ei voi poistaa enää, jos sen jälkeen ketjussa on uusia postauksia, muokata kyllä, eli sisällön voi poistaa vaikka kokonaan.

    Et sä mitään tyhmä ole, nää tietsikka-jutut on vaan tämmösiä. Niiden kanssa menee ammattilaiseltakin usein sormi per...suuhun. :oops:

    EDIT: Oliskohan tää uusin MAC-selain: SAFARI 1.2
     
  7. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Jep. Kiitti.

    Joo, nää taitaa olla näitä mac/pc ristiriitoja.

    Täytyy kysyä meidän firman propellihatulta miten nää hommat menee.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyllä se siitä...
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    ...vielä
     

Kerro tästä muillekin!