Ford 460

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja cstm, 26.6.2005.

  1. cstm

    cstm 1st gear

    Minkälaista sytty puolta suosittelisitte kyseiseen mottiin? Kone on nyt lähes vakio vm-70 nyt kun sekin puoli pitäis laittaa kuntoon niin laitetaan samantien sillein että se riittää myöhempäänkin käyttöön jos siitä innostuis vaikka hakeen pikkasen lisä voimaa.
     
  2. bbford

    bbford Gearhead

    Mulla on MSD:n billet jakaja,6al boksi ja blaster II puola.Hyvin toimii.
    Toimis toi varmaan jollain muullakin mutta tollanen paketti nyt on ainakin testattu.. :)

    Jos meinaat ihan hard coreksi vetää ja pistää tunnel ramin tai ahtimen joskus niin tos msd:ssä on liian iso se kansiosa,ei mahdu enää tilaansa.Silloin tarttis olla malloryn unilite jossa on pienempi kansi.

    Kai tos toimii mikä vaan,varmaan homma on ok jos vaan on kärjetön.
    Msd,Mallory,Accel yms.Voi olla että pärjäis ihan motocraftin omallakin kärjettömällä,sen sisukset vaan pitää säätää jottei vedä ennakkoa liikaa.
     
  3. cstm

    cstm 1st gear

    Sattusikko muistaan tosta jakajasta osanumeroo? (msd)
     
  4. bbford

    bbford Gearhead

    Taitaa olla tuo MSD-8580.Voin kattella tallilta jos loota olis vielä tallessa.
     
  5. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Jos oltaisiin ameriikassa, niin vastaus olisi romikselta Duraspark ja siihen mahdollisesti MSD.
    http://www.429mustangcougarinfo.50megs. ... ibutor.htm
     

Kerro tästä muillekin!