-77 rancheron sähkökaavio?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja metriläinen, 1.8.2005.

  1. metriläinen

    metriläinen Gearhead

    Irroitin mittariston voortista ja huomasin että siellä oli joku muukin jo käynyt ennen mua. Nyt haluisin laittaa sähköt kondikseen mutta hommaa helpottaakseni siihen tarttisin sähkökuvat. Kattelin googlesta muttei tuottanut tulosta. Ei kenelläkään sattuis löytyyn moista piirrosta?
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Kysyppä Eyerace nimimerkiltä (yv)
     
  3. Ranchero-78

    Ranchero-78 1st gear

    Mie voisin skannailla, tuo pitäs löytyy tuosta korjaus oppaasta...
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

  5. metriläinen

    metriläinen Gearhead

    Mielenkiintoinen sivusto mutten löytänyt rancheron kaaviota sieltä. Korjausopas?! Kuulostaa hyvältä. Olisko tämmöinen skannausoperaatio kenties mahdollista, ja jos olisi niin minkälaista korvausta vastaan?
     
  6. Ranchero-78

    Ranchero-78 1st gear

    Noista korjaus oppaan kuvista.. siellä ei ollut kuin -75 ja sitten -81 (ja eteenpäin?) malleista.. ei varmaan ihan täsmää 77 malliin.

    Laajamittaiseen skannailuun en itse kyllä rahastakaan jaksa ryhtyä, mutta noita sähkökaavioita voisin yritellä taas tänä iltana jos aika antaa periksi :)
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    multa löytyy korjausopus taitaa jopa olla sähkökaavioita vuoteen 83 kai mutta löytyy ainakin omaan t-birdiin(79) lienee sähköjen osalta sama laite otan kopioita jos tarviit vielä pist yv:tä!!!
     
  8. ford 460

    ford 460 1st gear

    ja toi edellinen olin minä!!!!
     
  9. metriläinen

    metriläinen Gearhead

    Löysin picknickistä opuksen jossa oli tuo sähkökuva, mutta kiitoksia kuitenkin.
     

Kerro tästä muillekin!