1980 Oldsmobile Cutlass mittariston johdinmatto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Vilkuna, 9.8.2005.

  1. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Siis se muoviliuska, jossa kulkee mm mittarivalojen ja varoitusvalojen johtimet. Saako mistään uutena?
     
  2. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Vähän epäilen, ettei saa. Mikään varaosakataloogi mitä olen selannut, pl. GM omat, ei tunne tota. Mikä siinä on vialla? Mä korjasin omaan -79 cutlassiin ton, oli muutama kupariliuska lähtenyt muovista irti johtosarjan liittimien alta.

    Tollasen vois tehdä itse uusiksi orkkistyylisenä, mutta se vaatis kyllä kellosepän tarkkuutta niiden kupariliuskojen liimaamisen kanssa.
     
  3. eepi

    eepi 1st gear

    Mulla 65 Dartissa sama juttu. Ei pensa mittari ja lämpötilamittari toimi kun niin paljon irtoillut niitä johtimia sieltä. Tarttis jotenkin saada takasin ne tinattua kun ei siellä niitä montaa mene. Tai sitten korvaa ne johdoilla mutta on aikas homma alkaa selvittelemään mikä menee mihinkin johtoon. noh talvella on onneks aikaa.
     
  4. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Mikä on muuten vielä tämän johdinmaton englanninkielinen nimi tai termi?
     
  5. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    PCB, eli printed circuit board on ihan yleisesti käytetty, sekä tollaseen muovilärpäkkeeseen että ihan "oikeisiin" piirilevyihin.

    Mutta, mikä siinä on vikana kun uusi pitää saada? Jos se ei oo ihan toivoton, etkä itse voi/halua korjata sitä mä voin tehdä sen.
     

Kerro tästä muillekin!